Gå til innhold

Hjelp til valg av passat.

Ranger emnet


fUzZy^

Anbefalte innlegg

fordi det er mye feil med de bilene der.

og den forstillinga er bare helt utrolig å jobbe med...

 

ja, det må jeg si meg enig i..Kjempe mye feil.. Eller ikke!

Forstillinga har svakheter, men de fleste vw og audi fra den perioden har forsterket forstillingen.

og forstillinga er ikke vanskelig å jobbe med, kanskje i forhold til en 240.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har selv en passat 1.9TDI med automat (110hk) fikk chippa hos TS-racing. 146,2hk 318nm. går som et SKUDD nå. :)

 

Anyways, passat er gode biler så lenge dem er vedlikehold riktig og har fått utbedra feil i forstillinga m.m.

 

Gratulerer. :)

[o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip)

[x]Vw Passat TDI *KNUST*

[x]Opel Astra F SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart som kan skje med disse ja. Elektronikk, forstilling og bremser er litt dårlig. Men men, bilen er kjempegod å kjøre :D.

Min har ikke mye feil, men litt er det.

 

* Når jeg låser dørene med fjernkontroll, så blinker ikke altid blinklysene itl meg, men alt blir låst, og alarmen går på.

 

*Varme i setet er borte (forsvant i vinter, så skal se nærmere på det, forsvant ibegge setene.).

 

*Forstillinga, trenger å bytte litt der IGJEN :P.

 

*Tror hjullagrene må byttes, mye hjulstøy nå (også med sommerdekk).

 

Ellers er den i knall form. Orginal hele bilen. (uten om senkesettet ifra Koni da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår