Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Vil ikke denne oppgraderinga gi mer enn det da? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Det finnest folk som har blitt oppringt fra forsikring selskapet som ville sei opp avtalen p.g.a bilen var trimmet Det skjedde fordi forsikrings selskapet vart tipset av folk som er medlem av bilforumet etter att dei var så dumme å legge ut hk antal... Men bilen min vil få flere program, so den vil ha cirka 265hk, når eg bruker den til kvardags.. Det er orginal effekta i motoren på s4.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Skjønner :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Liten update.. Etter masse frusterasjon og liknende er no bilen montert ihop mangler berre en silikon kopling på eine intaks røret mitt.. Må også fylles ny olje på girkassa og clutchen må luftest, dette tenkte eg å få gjordt på verksted.. So det var dett for idag, himla gla for å vere sopass ferdi,trur ikkje eg har lyst å gjer jobben en gang til.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyS4 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 vert stille her en stund nå, noe nytt som har skjedd? stili prosjekt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 ja,vi vil vite mer:D endelig en kosebil som går og ser bra ut! drar nok ikke fra oss med 1.8 motor med singel turbo:D:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 unner deg overhodet ikke dette audi grejene! Må du seriøst demonterehele jævla bilen bare for å bytte en clutch?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Han har jo bytta turbo oppsett å litt diverse å da. Greit å ta ut motoren da. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 sånn sett ja.. men har hørt om pr super idiotiske løsninger der du må av med hele fronten bare for å bytte lyspære på en bil! tror det var no audi av no slag Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 sånn sett ja.. men har hørt om pr super idiotiske løsninger der du må av med hele fronten bare for å bytte lyspære på en bil! tror det var no audi av no slag Renault har de mest idiotiske løsninger på å bytte pærer!!! :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 B5 er ikkeno problem å skru på:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyS4 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 hehe, nå var nok ikke denne tråden en veileder til dem som sliter med ei stakkars lyspære:) er stilig å se hva karen klarer få ut av s4'n sin:) har selv en slik, bare i sølv;) lurer på å oppgradere turboene, så er fint å se andre gjør noe lignende;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Bør vel klare 450-500hk:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Hmm her var visst forskjelli ting som har skjedd siden sist:) So vidt eg veit er det ingen audi som må av med fronten for å skifte clutch:) Bilen min er no montert sammen med nye oljer på motor og gir, eneste som mangler nå er Hjernen og den ligger i tollen i oslo.. Når det gjelder effekt på bane so vil den ligge rundt 450hk på hjula, med dette oppsettet:) Var ivertfall det som blei målt i benk på en s4 med samme oppsettet i usa:) So gleder meg mildt sagt til å få startet den opp, har vert stillstand i flere månader nå, p.g.a forsinkelse på hjerna... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 ja,vi vil vite mer:D endelig en kosebil som går og ser bra ut! drar nok ikke fra oss med 1.8 motor med singel turbo:D:D Visst eg ikkje drar fra en 1.8t so griner eg.. Har jo tross alt en haug mer dreimoment:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg