Drunken_M Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Mente nok ikke svaret frekt:) Men om den skal godkjennes med den effekten så blir det dyrt. Forsikring på en RS4 er hinsides dyrt. Derfor er det like greit å bare hysj hysj, eller ha 2 program på bilen. Så slipper man å omregistrere til annen type bil også dyrere forsikring:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Dåså :) Var akkurat det eg lurte på! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Visst noen menta att eg svarte frekt so var det overhode ikkje meininga, og eg beklager det.. Her blir det skjerpings:) Blir lite med oppdateringer på en stund, sitter nemeleg i nordsjøen på jobb, so vi får se om eg kommer igang ganske so kjapt når eg kommer heim:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Gi meg nøklene og deler så skal jeg starte arbeidet for deg jeg:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Da har demonteringa begynt, men dårli med bilder so langt, første dagen huska eg å ta med kameraet men batteriet var tomt og til idag hadde eg ladet kameraet men glømte det heime....Heilt utruleg att det går ann... Men har demontert fronten og omtrent alt på motoren trur eg, vanskeleg å sjå om noke er glømt fordi det er så trangt.. Fortsetter imorga med å demontere ac og litt meir pjask, og da SKAL ej huske kamera:) Motor og gir håper eg kommer ut søndag.. Skumelt å holde på med ting ej ikkje har gjordt før,men med hjelp av litt kjentfolk på Lokale VwAudi verkstedet har eg fådt heile manualen på korleis motor skal takast ut so føler meg "litt" tryggere no... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 No er alt som trengst løsnet og motor og gir kommer ut imorga so eg får begynt å montere på grom delene:) Bilder ;) Deler som måtte vekk... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Søt bil:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Spennende:D stå på;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Da har ej akkurat komt heim fra dagens økt :) Idag fekk ej med go hjelp fra Jon Arne ned motor og girkasse, Etter endel mikkmakk so demonterte vi dei gamle turboene, monterte nye dyser, bensintrykk regulator, grønn temp sensor og satte ihop den nye luftmengde måleren.. Skulle av med kassa og men manglet selfølgeleg 12kant verktøy til å løyse drivakslene, so det får eg ta imorga.. Har også avtalt plansliping av svinghjulet, so håper å montere på igjen ny clutch og skru på igjen kassa tirsdag.. Her er litt bilder også:) Motor på vei ut.. Motor ute JIPPIIII Motor bakafra,dei mørke hulla er turboene:) Dei gamle og dei nye, gamle turboene var faktisk tighte og fine visst noken treng k03 so er mine til salgs Nye MAF huset Veldi fornøgd eiger, gjordt masse på en søndag:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Nydelig arbeid:) Dette blir bra! Hvorfor ikke spandere på et letta svinghjul når du først legger så mye tid å penger i det? Du skal jo ha annen clutch så hvorfor ikke svinghjul? :) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Bruker ikkje alu svinghjul for å sleppe å få av/på clutch.. Når eg bruker steg III clutchen på orginalt svinghjul so kan ej fortsatt bruke bilen til bykjøring:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg har letta alu svinghjul på 1.8T, ikke noe problem å kjøre i by'n. Men uvant i starten, du har da 300 hk+ mere etter denne upgraden da så skjønner deg jo:P Clutchen tåler jo uansett masse:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Trur ikkje clutchen skal bli noke problem:) Da har eg fått gjordt litt idag me, tok av girkassen, trykkplate,clutch,svinghjul og kappet av flensen på down pipesa for a tilpasse nye flensane til dei nye turboene.. Bilder Litt rester etter clutch som må vekk, har avtale om dreiing ikveld hal ni:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Blir bra dette, stå på! :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Rått! Skulle gjerne hatt en slik maskin i kjerra mi ja ;) stå på! følger med her! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg