Jon Arne Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Skjønner det.. Bare siterte til kimeng som tydlivis ikke skjønner at det KAN koste å bygge bil. Blir tøft hvis du starter med et sånt prosjekt:) Tenkt å ha skilt på den å eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heavybrg Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Audi-motor i en Opel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jatakkbeggedeler Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Å få skilter på noe slik tror jeg kan vise seg å bli vanskelig. Hvilken kasse vil passe? Fra en Volvo diesel? Går ut fra at dogbox, som noen anbefaler, er utelukket da dette koster 200k ++. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Den som er bygd i trøndelag her har toyota supra girkasse. Å den skal vel få skilt snart,sykt men sant! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mofars Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Skjønner det..Bare siterte til kimeng som tydlivis ikke skjønner at det KAN koste å bygge bil. Blir tøft hvis du starter med et sånt prosjekt:) Tenkt å ha skilt på den å eller? Ja, hadde jo vært greit det da:) Siter Jau de e svert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mofars Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Audi-motor i en Opel? seff;) Siter Jau de e svert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Å få skilter på noe slik tror jeg kan vise seg å bli vanskelig. Hvilken kasse vil passe? Fra en Volvo diesel? Går ut fra at dogbox, som noen anbefaler, er utelukket da dette koster 200k ++. mener no å ha sett et ukjent antall av de kassene til rundt 30k da, eller tar jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 her er noen bilder av ascona med audi motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Jokken sin ja:) Kult det at han laget dumpventilen sin selv. En av drømmebilene mine:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Jokken sin går nå sinnsykt.. finfin bil det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 så har han fått skilt på bilen nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Trur ikke han har skilt enda, vet ikke . sist jeg så den hadde han prøveskilt, var noe tull med ett eller annet før han fikk den godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Han måtte ned på 200hk,fordi opel ikke har papir på mere hk i ascona. Så da skulle han ha 2 oppsett,et gate = uten turbo/ca 200hk, og et bane oppsett med turbo og ca500hk++ Han måtte også UT med buret,vet ikke hvorfor.(hull i hode mener jeg) Var vel noe annet små plukk også.. Har ikke hørt at den har fått skilt enda,men skal ikke se bort ifra at det blir snart:) Får man se litt ascona-power på ACR i år kanskje?;) hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nano Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Snakke me Jokke`n i dag. Han held på å montere Nira data sprut. Og han har klare mål om å kom te ACR te neste hælg. Bli nok skøy å sjå den i action. Å skilt bli det vel i løpet av sommern ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Tøft. Ut med buret kan vell være pga avstiving osv som ikke er lovlig ? vet ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg