xZoPpY Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hei! Jeg skal kjøpe noe over ebay og fikk registrert konto i går på paypal. Men kan enda ikke få kjøpt noe da dette kom på mail: This is a reminder that we need you to enter your Expanded Use Number. Jeg så at 15 kr er blitt trukket, men finner ikke ut hvor jeg finner dette nr som jeg må oppgi før alt er godkjent. Går inn på oversiktig på nettbanken min, velger siste bevegelser og deretter detaljer på de -15 kronene. Står ingenting nr der, vet det stod at det kan ta et par dager, men hvor er det dette nummeret dukker opp sånn egentlig? Har jeg forstått det riktig? Takker for svar på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 kommer opp i nettbanken når du får nummeret,står som detalj på den betalinga,må vente noen dager Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Takk for svar. Da vet jeg det.. Typisk med venting, som alt annet! :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Tar 3 dager før du får det nummeret. Er bare å sitte å vente langt inn i eviheten, føles sånn kanskje noen ganger. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Tar 3 dager før du får det nummeret. Er bare å sitte å vente langt inn i eviheten, føles sånn kanskje noen ganger. Hehehe, japp det er sant, når man sitter og venter på noe man vil ha så er det en halv evighet =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg kunne begynne å handle med engang, så hva dette nr er for noe lurer jeg også på. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Det er en verifiserings kode så du blir en verifisert kunde. Eller en så kaldt sikkerhets sak for de du kjøper av. Alt kommer av på hvor strenge de er igjen. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 yes.. som oftest står det, og du burde lese butikkens betingelser før du betaler noe som helst.. det står helt garantert Verified paypal account only elns.. det er det de 15kronene betyr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 jeg har kjøpt noe på internett, men konvolutten den skulle komme i var tom:S hvordan kan jeg gå frem for å få pengene tilbake hvis det er mulig? jeg betalte med paypal! Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Da er produktet kjøpt =) Lite spm til, er det noe mulighet for å få opp sporingsnr på pakken? Isåfall når og hvor vil jeg få dette oppgitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Du får sporingsnr i en egen mail fra Paypal/Ebay. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Du får sporingsnr i en egen mail fra Paypal/Ebay. Står godkjent på alt nå, men kan ikke se sporingsnr i noen av mailene. Bør vel også få en link der jeg skal slå dette inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 det kommer an på hva slags fraktmetode selgeren/kjøperen velger,billig frakt = ingen sporing,er kun på dyrere frakt som du kan få sporing på,og som regel må du spørre om det selv,hender også at selgeren krever sporing,om det er en dyr ting som skal sendes. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Du får sporingsnr i en egen mail fra Paypal/Ebay. får nok ikke noe sporingsnr. av ebay eller paypal,da de har ingenting med forsendelsen å gjøre,er jo av privatpersoner/firmaer du kjøper av,så det er av dem du må få sporingsnr. av,om du har betalt for det Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Oki, takker for svar =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg