terion Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 De sorte ulakkerte feltene på og nederst på kanaler og fangere er pent og få i bilens farge, samt listene langsmed dørene. Få en hel farge på hele bilen, så kan man heller brekke med dekaler uten å ta helt av f.eks.. Siter Audi V8 3.6 '89 Audi 200tq 10v '88 Audi 80 '73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 ka det vill koste og få lakka det greiene ka vill dere anbefalle når det gjelder lyd 2 12er eller bare 1 12er noen som har audi 100 2,3 som vill anbefale noe så det bli bra lyd???onfiredevi Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Kan anbefale 8", 10", 12" :P Kommer ann på hva du selv liker, og hva slags smak du har selv det. Jeg forelsket meg helt i 10" etter å ha hatt 1 JL-Audio 10w7 (et helt sinnsykt rått element) har nå 2 12" DLS UR12 elementer som også spiller sinnsykt godt. Men om du skal ha 1x12" eller 2x12 eller hva du skal ha er det best å prøve seg frem med selv. Bare husk at det er viktigere med god strøm og god forsterker enn et bra element... Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terion Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Spørs å god du er til å lakke selv da.. :P Prisen må du bare høre rundtom hos lokale lakkerere. Mer buldring og risting i bilen, tett kasse og 2x12". God nok lyd, En 12".. Selv kjører jeg med 2x12" i tett kasse. Gode feite kabler til forsterker, og en kraftig forsterker. Lurer dog på å gå ned til bare ett eller to 10" superkraftig element (~1500w+), merker at 12"-erene er trege. Det er min erfaring... Siter Audi V8 3.6 '89 Audi 200tq 10v '88 Audi 80 '73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 tusen takk for alle råden har fått tak i en tolv tommer i en lukka kasse men eg veit ikkje kor stor forsterker eg trenger for og kunne drive denne bra fikk den gratis:):) men e det unormalt og bruke delefilter inni kassen fordi denne suben spiller alle toner vestje ka eg ska gjøre noen råd?;) sorry hvis eg skrive rotet men eg har dysleski vis det forklare sakeN:)onfiredevi onfiredevi Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Det står ofte på magneten på elementet hvor mange ohm spolene er, og hvor mange watt den er på. Men hvis det er noe billiggreier så funker det meste av forsterkere (men vil jo såklart anbefale ei monoblokk). Men hvis du kjøper en kraftig forsterker så har du jo til senere også. (hvis man tenker det på den måten) Forsterkere deler frekvensene til elementet. (Lp og Hp filter) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Det står ofte på magneten på elementet hvor mange ohm spolene er, og hvor mange watt den er på. Men hvis det er noe billiggreier så funker det meste av forsterkere (men vil jo såklart anbefale ei monoblokk). Men hvis du kjøper en kraftig forsterker så har du jo til senere også. (hvis man tenker det på den måten) Forsterkere deler frekvensene til elementet. (Lp og Hp filter) så eg trenger ikkje få tak i et deler filter... det e intrigret i forsterkeren?? men er det så lurt å åpne en lukka kasse da??? tror ikkje det e sånn billi drit men veit no aldri fikk jo ann gratis av brudern onfiredevi Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 har du hørt om arizona eagle?? Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Har hørt om Arizona Eagle ja... Men ikke noe mere enn det heller :P Å åpne ei lukka kasse? Hvorfor skal det være noe problem? Du åpner jo ikke selve kassa da, du skrur bare løs elementet å tar det ut. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 så det e bare driiit`????? har bare prøvd for og se om det var sprengt eller noe men funka helt fint! Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 suben e på 300 watt 8ohm kor stor forsterker tror du eg trenger da og det e ei lukka kasse:dj Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 suben e på 300 watt 8ohm kor stor forsterker tror du eg trenger da og det e ei lukka kasse:dj Monoforsterker på 4 ohm 600 watt eller 2 kanaler 600watt med muligheter for brokobling. Subbene må paralellkobles for det finnes få forsterkere som kjører i 8 ohm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg