Gå til innhold

høggærn racing's bilær

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for det du!

 

har endelig fått tak på flere ruter og har nå fått listra meg ferdig (nesten)

 

100_1845.jpg

 

100_1846.jpg

 

100_1847.jpg

 

fått på nytt opel merke og opelmotorsport på taket oxo, samt navnet mitt i ruta

100_1848.jpg

 

 

broder,n er i sige han oxo

 

100_1852.jpg

 

sliter med fotobukceten i dag, tar et kvarter/ halv time per bile, så er noen som driver å laster nå oxo, men klarte ikke å vente lengre med å poste dette innleget, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det du:)

 

da var corsaen til bake fra bur sveising

100_1865.jpg

100_1867.jpg

 

så har jeg begynt på en ny;)

skulle vere bbruksbil, for så å gå i bilcross etter det, men når jeg har en hel låve full av vetran biler så er det dumt å betale 3 lapper i årsavgift på denne, så bygger bc bil med en gang

jævla fin bil å kjøre:)denne har servo og det hadde jeg håpet å få til med den nye motoren som skal inn oxo:)

kjørte en uten servo og en 240 anvergang på snøen (den ene dagen vi hadde det her nede) og må si at rekord er en mye finere bil å kjøre:)

100_1871.jpg

100_1872.jpg

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var rekorden bedre å kjøre enn volvoen mener du?:) Rekord er jo den slådda:P

 

når jeg sier at jeg skal bruke den i bilcross, så er det mange som sier: hæ? skal du bruke den store bilen der..

men da sier jeg: ja de kjører jo falt med store tunge volvoer,

så måtte jeg teste da vettu for å se selv, har kjørt lite volvo, men nå har broder'n en stående så da testa jeg begge to og må si jeg likte rekorden best.

 

er det noen 740 som har noen brukanes utveksling? tenkte litt på å hive opp en 740 aksling da den som sitter der synger noe jævlig, men vis de ikka har noen fine utvekslinger så tar jeg fra en 2.0s

 

grunnen til 740 aksling og ikke 240 er pga bredden

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du en helt ny Corsa å bygde om til bilcross?

Eller holder du på med det?

 

driver å bygger en corsa b til bilcross ja....

husker ikke vilken model det er jeg men...

er en 1,6 16v world cup. skikelig morsom bil, prøvde den på gate før den ble plukket ned...

 

 

 

enda et sånt lite regne stykke på at bilcross ikke trenger å koste mere en hva en for igjen

 

bilen ga vi 5000kr for av en som tydlig vis ikke viste bedre, hehe

så solgte vi en amsse ræl for 4 lapper

så front dela for et par lapper, oxo konmer det en og skal ha bak luka og ene døra, pris vet jeg ikke enda, men vi får hans gamle i innbytte, det er rust i hannes deler og det har jo ikke noe å si;)

buret koster ca 3500kr

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver å bygger en corsa b til bilcross ja....

husker ikke vilken model det er jeg men...

er en 1,6 16v world cup. skikelig morsom bil, prøvde den på gate før den ble plukket ned...

 

 

 

enda et sånt lite regne stykke på at bilcross ikke trenger å koste mere en hva en for igjen

 

bilen ga vi 5000kr for av en som tydlig vis ikke viste bedre, hehe

så solgte vi en amsse ræl for 4 lapper

så front dela for et par lapper, oxo konmer det en og skal ha bak luka og ene døra, pris vet jeg ikke enda, men vi får hans gamle i innbytte, det er rust i hannes deler og det har jo ikke noe å si;)

buret koster ca 3500kr

 

Du er en makaløs kæll til å stå på ole...

 

Hvor holder han bur kællen til? lang ventetid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår