blixanio Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 vet at dette er et BILforum men jeg må spørre her alikevel.. klarte å knuse hjulet på honda caminoen (moppen) igår. kjørte ned i et hull på veien i 80 kmt og det smelte. hele bakhjula ble herpa. har noen et liggende eller vet om noen som har...??? orker ikke sykkel for f*** angry angry angry fucku Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 er det ingen her som vet om et liggende?!?!?! Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Fyfy, 80 med moped... Har steppen til mr2`n liggende, det er vel det nærmeste eg vet om... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Originally posted by thoos er det ingen her som vet om et liggende?!?!?! Kan du ikke bare ta Supraen på avater`en din og cruise rundt da? :D Er vel like ulovlig å kjøre rundt uten lappen som å holde 80 med moped! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 hehehe supran er drømmen som skal bli realisert en vakker dag.. dessuten synes jeg at bildet er så fint at jeg satt det inn :) tenkte at det var kanskje dumt å spørre etter hjul her men jeg måtte forsøke. erling. steppen til mr2? tror ikke at det passer ellers takk :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg