EirikA4 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 høres bra ut :) ja får satse på at den kommer før helga, begynner å bli lei dårlig drag nå:( (ikke det at 1.8literen gir så veldig mye fra før da:x) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 jaja da har det skjedd litt med bilen siden sist... positivt og negativt... hehe, må nevne at jeg har fått beskjed fra en moderator om å stoppe å bruke kursiv og fet:hammer trodde forumet handlet om biler og ikke skrifttype... uansett jeg fikk byttet lambdasonde sist lørdag og da ble bilen frisk igjenn:D lambdasonden satt btw. noe veldig fast! MEN jeg klarte også å rive halve bakfangeren av bilen takket være en påle som stakk plutselig opp da jeg skulle snu en plass kl 0200 natt til søndag:angry: (skrapte opp siden og fangeren knakk rett under hengerfeste) så siden jeg ikke har for mye penger for tiden, tenkte jeg at tiden var inne for å skaffe seg erfaring med glassfiber skader;) så jeg handlet inn polyester herder og glassfibermatte. kjøpte også en boks med min fargekode for å gjøre det mindre synlig:) blir spennende å se hvordan resultatet blir som nybegynner:D har kommet litt på vei: profft utstyr:D tror det blir greit, selvfølgelig ikke profft, men bruddet blir ikke å synes, er bare lakkeringen jeg gruer meg mest til:x Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 jaja da har jeg kommet litt lengere, blir lakking idag tror jeg:D ferdig med å lappe ihop, tror det ble bra. så fylte jeg på med litt glassfiberspakkel på utsiden og har pusset skadeområdene skikkelig ned;) vasket og ligger til tørk klar for lakkering:D ble bra på innsiden;) noen som har gjort noe liknende før?? ser det bra ut? Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 eg har ca. null peiling me glassfiber, men d der ser vel bra ut!:D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hvorfor bare ikke lappe igjen den mens du er igang? Eller liker du hengerfestet. Jeg hadde kappa vekk hele staget og lappa igjen fangern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hvorfor bare ikke lappe igjen den mens du er igang? Eller liker du hengerfestet. Jeg hadde kappa vekk hele staget og lappa igjen fangern. hehe ja, er jo jeg som har montert hengerfeste og kappet det sporet til kroken da jeg holdt på å tilpasse bakfangeren i vinter for å kunne dra snøscooteren min, og tipper det blir vinter om ca 6mnd. så hengerfeste liker jeg;) skjønner at folk som ikke bruker det, fjerner det. men jeg synes ikke det er stygt uansett:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 da var første lag lakkert, fikk et tips om å brette opp maskeringsteipen mot der du lakkerer slik at det ikke blir en synlig strek hvor det er lakkert, håper det funker:D første lag: blir nokk ikke 100% ved bruddet, men er viktigst at det blir sterkt, kommer aldri til å være så synlig der:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 så stolpen bare håppa på deg :D blir nok bra igjen det der Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 så stolpen bare håppa på deg :D blir nok bra igjen det der det gjorde den:x eller har kanskje noe med at jeg ikke så den:op: ja får håpe den blir brukbar:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Samme som at trærne hopper ut i bakken når man står på ski/snowboard. Skumle saker :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 ja kjenner til slike tilfeller desverre Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 heihei, nå er det en stund siden jeg har vært innom hær ser jeg:x jobbet som en jævel i sommer og begynte rett på siv.ing. utdanning på NTNU i trondheim, så har ikke gjort mye med bilen. Nå er det en måned siden jeg har settt den sist, savner den hehe(a) blir dyrt å ha den hær! skal hjem om en uke, da får jeg se barnet igjen hehebirthday: men lurer på en ting: hvordan får man tømt av all kjølevesken av bilen? da jeg kobla av slangen fikk jeg bare ut 3 liter ellernosånt:x må da være noen som har gjort dette før:allrigthbmw: hehe må skifte når jeg drar hjem, før frosten endeli kommer:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Skal være en drenerings plugg i bunn av radiatoren. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 ja er ok men jeg har kobla fra den nederste slangen og da fikk jeg bare ut 3-4 liter:x må da være noen som har tappet av kjølevæska før? Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 det ser du da på beholderen. du har vell ikke kjørt med liter frostveske forlite? og det er en tappeplugg nede på radiatoren i front. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg