EirikA4 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 blei veldig bra :) syns nesten quattro mærket burde stå der når det først er quattro Endeli noen som skjønner:partyon: ja det er det jeg også føler:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 slenger ut noen nye bilder, ble litt mørke men fine likevel:peace: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ser veldig bra ut dette! :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ser veldig bra ut:D Men jeg ville ha tatt av quattro merket foran, syns den så bedre helt svart. Åssen er det med loven å kjøre med 2 forkjellige lykter da? er ikke kjøre lyset oppe på led lyktene og nede på facelift lyktene?? Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ser veldig bra ut:D Men jeg ville ha tatt av quattro merket foran, syns den så bedre helt svart. Åssen er det med loven å kjøre med 2 forkjellige lykter da? er ikke kjøre lyset oppe på led lyktene og nede på facelift lyktene?? Hehe hvorfor vil alle fjærne Quattromerkene... jeg liker de, jeg:D og når det gjelder kjørelyset på den andre lykten, så er det ødelagt.. hehe:tannløs: men skaden blir fikset neste onsdag, så da kommer den andre lykten på, det blir sweeet:thumb Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-jake Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ville beholdt quattromerkenen jeg vis jeg var så heldig å ha en quattro:D Syns bilen ble veldig bra nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hehe si det. Du har quattro merket inni bilen da:D Jeg quattro merker i side speila da:D Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 ble vist øuattroføre her idag:D vinteren gir ikke slipp enda her nord;) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 ble vist øuattroføre her idag:Dvinteren gir ikke slipp enda her nord;) Hvor gikk du ut av bilen? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hvor gikk du ut av bilen? :P hehe du kan få gjette på enten høyre fram eller bak dør:op: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hey Eirik :D Nydelig A4 du har her ;) Jeg bare lurer på en ting som jeg ikke forsto når jeg skulle koble til Angel Eyes mine, den passa perfect når jeg kobla den til men så var det noen svarte og røde ledninger som var løse, som mangla en plass å sitte? har du peiling på hvor di skal befinne seg? :S mvh Chruickshank :D:D Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskk Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Den var jo lekker!:yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hey Eirik :D Nydelig A4 du har her ;) Jeg bare lurer på en ting som jeg ikke forsto når jeg skulle koble til Angel Eyes mine, den passa perfect når jeg kobla den til men så var det noen svarte og røde ledninger som var løse, som mangla en plass å sitte? har du peiling på hvor di skal befinne seg? :S mvh Chruickshank :D:D Ta å søk litt her inne, det er forklart opp i mente en goood del ganger alt :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 noen tips hvor jeg kan se? :S vanskelig å finne Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 noen tips hvor jeg kan se? :S vanskelig å finne Her f.eks.: http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/186408-kj-pt-nye-lykter.html Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg