vwDaniel88 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Volkswagen Jetta 2,0TDI Sportline Originalt 140 hk. chippet til 185 -skinnseter -Multifunksjonsratt -Regnsensor -Cruisecontrol -BiXenon -Tåkelykter foran -CominghomeLeaving home -Sportsunderstell -Midtarmlene foran og bak -Kjørecomputer -Org. carbon girkule -Org. alu pedlasett -17" org vinter (225/45-17) -19" vinter (235/35-19) -KW senkefjærer (35mm) -Orginal Votex styling (spoiler foran og bak, sideskjørt og vinge) -Lykteskygger foran -Bakre eksosdemper skiftet -Org. stereo med 10 høyttalere -Golf GTI grill og luftinntaksgitter Kommer: Gti-fanger Justerbart Senkesett Xenon i grøft og parklys +++ Siter H3 xenon pærer med reflektor og tenner selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 drit tøff! :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Fin Jetta, US style :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 rååå ! :D Tøft at det kommer noen nye jettaer inn på her ! :):) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 WOW! eneste jeg kan si Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwDaniel88 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 takker=) Siter H3 xenon pærer med reflektor og tenner selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Wow! For en helt utrolig vakker bil! Hvis du har mulighet, ønsker jeg gode kvalitetsbilder i str 1280*1024 så jeg kan ha bilde av bilen din som bakgrunn! Hvor mye NM har den? Og ikke minst, hva er prisen? :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwDaniel88 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Wow! For en helt utrolig vakker bil!Hvis du har mulighet, ønsker jeg gode kvalitetsbilder i str 1280*1024 så jeg kan ha bilde av bilen din som bakgrunn! Hvor mye NM har den? Og ikke minst, hva er prisen? :D takk for komentarene,,, kan prøve på d..! 420 nm.. prisen holder jeg for meg selv=P Siter H3 xenon pærer med reflektor og tenner selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Oioi, veldig pen bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg