kristianslett Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 har en 84mod golf som e ombygd til gti 8v motoren er 89 mod.. men har problemer me at den går for høyt på tommgang, mellom 1500rpm og 1700rpm, hva kan dette være? og passasjer døren går ikke opp, hva kan det være? takk for svar:) Siter Golf gti. R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Prøvd å justere tomgangen? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roystka Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Kansje en vakumslange som ikke er der den skal være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianslett Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hordan skal jeg justere tomgangen på en insprøytningsmotor? Siter Golf gti. R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2gti Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 kansje du må bytte tomgangsregulatoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Er justeringsskrue for tomgang ved gasspjeldet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2gti Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hei jeg siter selv med at bilen går høyt på tomgang når den er kald men når den blir varm er den normal..?? hva skla jeg gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg