Alex89ss Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Jeg har nettopp fått aux kabel til blaupunkt spilleren, og hørte på musikk mens jeg var ute og kjørte. Da jeg kom hjem, slo jeg av tenninga og gikk inn for å spise. Da jeg kom ut igjen, for å kjøre til byen, gikk alt fint til jeg ikke hørte noe lyd av anlegget. Cd spilleren gikk på, og forstereren lyser. "Eneste som er at det ene lyset pleier og lyse grønt, nå lyste det rødt" Og det lyser grønt når den "AMP" kontakten mellom aux kabelen fra cd spilleren til forsterkeren er koblet til med god kontakt.. Har ikke så veldig greier på dette. men hva kan være galt? :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Sjekk minusen, kan være det er det ;) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex89ss Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Tror forsterkeren gikk til hælvette :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyBonde Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Er ikke så enkelt at den kutter pga for lite strøm? For tynne kabler? Siter Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Sikkringer har du noen? såfall kan det være det... eller kanskje remoten... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex89ss Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Det er 3 sikringer, og alle er fine, vi prøvde og koble på en monoforsterker til en bassen, og da kom det "lyd" Så vet ikke helt jeg.. Synes det er rart den skal bli slik av å ha stått stille :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 sniffer jeg AGU sikring fremme i motorrommet med dårlig kontakt? det forekommer ofte.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex89ss Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hmm, har jeg aldri hørt om.. fortell litt mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handerrederrehanja Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 jeg fikk samme problemet på min forsterker. da var problemet at den ene subben var sprengt også blokkerte forsterkeren for og ikke ødelegge utgangene. derfor lyser den rødt istedenfor grønt for den sperrer for og ikke bli ødelagt. vet ikke om det er sånn på din men sånn var det på min Siter - Opel Omega B 1998 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex89ss Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 jeg kobla ut alle høytaller ledningene, men den lyste rødt fordiom :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handerrederrehanja Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 kordan har du koblet remot'en på forsterkeren? hvis den får for lite spenning så lyser det rødt. utenom det så vet eg egentlig ikke. kan være at det bare er en ledning med dårlig kontakt eller for dårlig jording. du er nødt til og ha skikkelig god jording rett i metallet\karroseriet på bilen. ta av en bolt eller noe og puss ner til metallet det gjorde eg Siter - Opel Omega B 1998 2.0 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg