RFMorten Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Bygger nå en sub til min bil som skal fungere som vegg bestående av 6x10" Rockford punch p3. Problemet er at jeg ikke får plass til mer en 5x4" porter, da det egentlig skal være 6x4" porter. Noen som kan hjelpe? Eventuelt har et program hvor jeg kan regne ut lufte mengde, så jeg slipper port støy! Så kassa blir på 300 liter indre volum med 6x p3 og 5x4" porter. Takker for alle svar.. Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Ingen som har peiling på dette? Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Leit litt på avforum.no DIY... der er det masse programmer som regner ut slikt. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg