volvo740-tic Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Hei vuderer å sveise meg turbo manifold, noen som har liggende en vanlig manifold eller slikt? har 88mod. 2.0gli 4wd tenkte å prøve å få litt mere skuuv på den;) d går an å kjøre på 0.5 bar på bolt on kit,men finner ikke noen turbo manifolder:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Etter litt googling så mener jeg det er en Toyota 3S-FE motor som står i denne? Isåfall så er det samme motor som sitter i 1986-1989 Celica. Dette er vel en bil det er lettere å finne deler til, om det skulle være aktuelt å kjøpe manifold. Ellers så er det vel bare å dra på høggeren å finne seg et manifold. Desse bilene havner der fordi rusten tar dem, motorene går og går og går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo740-tic Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 jepp, er 3S-FE motor ja. fundere på å se på ebay om jeg finner manifold. ellers blir det høggeren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Du kan bruke turbomanifold fra celica og mr2 med 3s-fe motoren:) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetmix Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Jeg hadde en 2.0T disel. er mulig den manifoilen passer. er ikke sikkert. Jeg har en manifoil liggene. men jeg tenkte og kjope en 2.0l bensin og prove og turbokonvertere den. Men jeg hadde proved det. hvis det passer. Siter StreetMix car list! 88Golf II Gti 16vkr(prosjekt) 93Audi 100 c4 2.0E -(hugget) 92volvo 745(solgt) 90volvo 745 turbo(solgt) 89Toyota camry 2.0 TD(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg