GGGolf Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Eg som er kjent med bilen min synest ikkje dette er eit problem, men ALLE som prlver den kveler bilen, fordi clutchen tar så fort, Er innen for 1cm den tar. er dette noke som kan justerest enkelt eller? Har ikkje prøvd meg fram. Er offshore, men bilen skal selges med ein gang eg kjem heim, så lurer. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 golf 2 kom med 2 typer clutchwire, en du kan stramme/slakke selv og en med selvstramming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 har samme problem selv, ingen som liker clutchen på golfen min(90mod)... Har også prøvd 85 mod audi 80 med ca samme clutch + 85 mod golf c samme her og.. Er dette vanlig på gamle vag? Mistenker kanskje at clutchen er dårlig også, men den har alltid tatt raskt og brått... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg