excl! Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Heisann, er ganske ny her og har noen spørsmål ang. eksosanlegget til peugeot 406. Er nybakt 406 eier og liker bilen, men det hadde gjort seg med ett hjemmesnekra 3" anlegg. Hvor vanskeligt er det og lage, kan sveise og bøye rør. Er det noen som har peiling innen tema? Feks, tegninger, mål, erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
306GTI-6 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Vis jeg vil ha en bil som går dårligere ville jeg også ha bygget 3" eksos men det funker dårlig.. det blir for lite motstand i anlegge med 3".. Ville heller ha byttet bakre potta med en med større flow og annen ende. Siter Leder peugeot-sport-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
excl! Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hehe, tenkte meg det kom til å bli litt tap ja, men er en 1.8l maskin, 112 hester. Så jeg tenkte.. hva faen, hjelper jo ikke akkuratt med effektanlegg, så hvorfor ikke dra en billigere versjon, mulig jeg går ned litt i størrelse, eller bare bytter stussen som du sa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Maks 2,5" på denne. Du kan justere lyd med antall lyddempere, men ikke effekt. 3" hører i mine øyne kun hjemme på turbobiler Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Enig me Kverna der 3" til turbo. 2,5" til sugis. Kverna er jo btw. verksted mester på Svendsen eksos, var læregutt hos han jeg, men så fikk jeg hastverk å dro tell byn. så hør på han ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg