ToJa_viva Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg skal kjøpe meg en ny bil, så har jeg falt for 323f 2.0 sport 2001 modell. Jeg har sett noen for salg på finn.no og autodb for enn stund siden. Nå er det nesten umulig å få tak i den bila! Kan noen hjelpe meg om hvor jeg kan få tak i den bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Den er jo forholdsvis sjelden, du må bare fortsette å titte. Dukker opp noen av og til :) Dette er en bil som er veldig mye bedre enn vanlig 323. Sportsligere understell, bedre kjøreegenskaper og en fin motor på 131 hk. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Nå kan du gjøre et meget godt kjøp på FINN. FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Ser meget velholdt ut og med helt kurant km.stand. Løp og kjøp :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg