B.T.i Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Med dagens Dollarkurs kommer disse på 2290,86 NOK fra TMTuning + frakt + moms. Du gjør selvsagt som du vil, men jeg ser ikke problemet med å bare bestille dem derfra. Har selv bestilt lykter osv. fra dem, og det tar ikke mange dagene før dem er i postkassen din. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Litt av en postkasse du har da, med andre ord. :) (Om du da ikke kjøpte sideblinkere..) Men stemmer det B.T.i skriver, jeg har også handlet derfra. Upåklagelig service! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 noen som vet hva de vill koste med frakt og moms? japp er nokk mye lurere å bestille fra utlandet. norge blir bare tull haha rett og slett, (dumt å betale for mye) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg tipper en 20-30 dollar i frakt + 429 dollar for lyktene: 460 dollar = ~2600NOK + moms = ca 3300 kroner. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg