Russlern Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ossen er motorene til audi når de har bikket 260000km? hørt det er dyre deler til audi osv.. noen som kan gi meg litt fakta om audi? vurderer å kjøpe en a4 1995 mod som har bikket 260000, ossen er den motormessig å er det mye deler som burde skiftes for at den skal holde lengst mulig? vet det er skiftet: clutsh, drivknuter, berearmer i forstillingen, foringer i bakaksling reg.reim og vannpumpe. å vet at det må skiftes et tannstag, men det kunne ordes før salg.. noen som har god peiling som kan hjelpe meg? har ikke lyst til å gå på en smell.. Mvh Russlern Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusty Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hvilken motor snakker vi om? Men uansett, om servicer er fulgt og motoren er pent kjørt skal det nok ikke være noe problem. Siter Med vennlig hilsen Crusty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 er en audi a4 1,8 125 hk.. drivverk å sånt da? elektronikken osv? ar du noe peiling? =P Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Min gammele Audi hadde gått 220"km å den var det ikke noe gale med, frisk som en fisk. skjermen til klima anlegget er en svakhet, dårlig kontakter\lodde pungter. samt alt av bære armer og opphengskuler. Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 okei, takk,:D men er det en svakhet hos audi? bærearmene å opphengskuler? koster vel ikke all verden for det?, kan jo eventuelt bare bytte de ut da, sånn at det er nytt=) men hvis jeg skulle være uheldig, er det vanskelig å få tak i ny motor til bilen? å er det noen som vet om det er mye jobb med å bytte den ut? Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 bærebru sett til audi\vw (http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12225037&sid=xz15ocgBl3eN546429) reserve motor (http://www.nbfbildeler.no/templates/PartInfo.aspx?MemberPage_Id=7&Brand_Id=1300&Model_Id=1316&PartGroup_Id=25&Part_Id=7201) ellers så får du overhalte topper\ komplette motorer fra motorgear.no norskbildelesenter.no har vel også messe reservedeler til en ok pris Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 takk så mye=) sitter bare å venter på ny jobb jeg da:P så blir det a4 på meg også=) så får se om jeg får jobben:P hadde hvert konge=) hihi Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg