Gå til innhold

Fersk Mondeo Eier


Gompen A6

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har kjøpt meg ny bil idag:happyhappy:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10927409

 

Da har jeg 2 spørsmål(hihi kommer flere etterhvert)

 

Jeg vil gjerne bytte ut den orginale stereon med noe mye bedre,men kan jeg bytte anlegg å allikevel bruke fjernekontrollen på/ved siden av rattet??

Og så lurer jeg på å bytte dempere til noe hardere, orginalt er ALTFOR mykt:D

 

Håper på svar!!!

*****Audi A4 1.9TDI S-line 2003mod.*****

****Ford Mondeo 2.0TDCI 2003mod.****

***Audi A6 1.8T 1998mod.***

**Nissan Primera 2.0SE 1996mod.**

*Ford Sierra 1.6L 1982mod.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg vil gjerne bytte ut den orginale stereon med noe mye bedre,men kan jeg bytte anlegg å allikevel bruke fjernekontrollen på/ved siden av rattet??

 

 

Håper på svar!!!

 

Gratulerer med fin bil, ta godt vare på den :)

 

Mener Pioneer har overganger så du kan få brukt rattkontrollene på deres spillere; Men for sikkerhetsskyld hadde jeg tatt kontakt med Pioneer Norge på firmapost@pioneer.no

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si den er altfor myk? Mondeo er faktisk en av de bedre biler når det gjelder vei grep. Må uansett få sagt gratulerer med en kjempe bil:)

 

Du kan montere fjærbein osv ifra Titanium X modellene, mener å huske de er litt stivere enn de orginale, eller så kan du ta ifra ST modellene, men jeg anbefaler også stylingenifra Titanium X.. Skulle bare ha vært svart bil;)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp dæ gule KONI, koster litt. Men da kan du selv bestemme hvor hard/myk du vil ha den. Jeg har mine på det hardeste, å det funker helt fint. Synes faktisk ikke den er harder enn den må være :)

 

Opplegg for fjernkontroll finnes, jeg har Sonyspiller i min, fikk en overgang til den spilleren. Men den passer ikke på min spiller da :( så jeg må bytte. Kansje du vil prøve/overta den om du går for sony? bare si fra i såfall, jeg har den liggende... hehe

Thomas ST200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg ville nok spurt på Bilradiospesialisten eller noe...

Grattis med ny bil forresten,den var noe nyere enn den jeg nettopp har kjøpt meg...

Jeg er nemlig også fersk Mondeo-eier,men min er en '93-mod til 8000kr...hehe...bare gått ca.190000km da...stasjonvogn selvfølgelig siden jeg venter liten i april... kiddie

'99 Mitsubishi Galant 2,0tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår