Matchbox 4 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 hei.. jeg har litt trøbbel med abs'en min. Ikke det att jeg behøver det. men den har på en måte hengt seg opp. Høres ut som den bremseforsterkeren har hengt seg opp eller noe.. har forsøkt og dra ut sikringen til både brems og abs pluss tatt av batteri kabel, men med en gang den får strøm igjen så starter den og gå. Durer når jeg trykker lett på bremsen og durer litt mindere konstant når jeg ikke rører bremsen. Noen som har vært borte i samme problem og løst dette?? Takker for svar :afro Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 har du kansje bulket eller på en måte fått abs skiven skjev? da vil abs slå inn ganske hele tiden :p Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Nei jeg har inte krokkat.. Når jeg tenker meg om så ble den sånn i det jeg spant.. tråkket litt hardt på gassen kanskje. så pep det. og så begynte duringen.:flushit: Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 INGEN som har noe og si?? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 INGEN som har noe og si?? Få lest av feillageret ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 ja det er smart. :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 ja det er smart. :) Sånne problem er lettere å fortsette på når en leser av feillageret først. kan bli dyrt å bare begynne i en ende,men så viser det seg at det ikke var der problemet låg, også er det videre på neste ting og til slutt er hele systemet skifta :-P (for å sette det på spissen) unødvendig dyrt. mangen som har fått ABS lampa til å varsle, men kan vere mangen forskjellige årsaker.. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg