Gå til innhold

lurer på kjøp av golf vr6.

Ranger emnet


Knudsen_Tuning

Anbefalte innlegg

Heisann, har hatt vr6 jeg, var en del utlegg på den, men kan godt være at det var kun min bil som var litt drittsekk mot meg :P Men var en helt topp bil, jeg kjører nå en 01 mod BMW, å savner golfen som bare det, har lyst å kjøpe den tilbake :P Bensinforbruket er alt etter hva du gjør det til selv...Tråkker du gassen i gulvet så bruker den sitt, kjører du fint så er den snill mot deg..:)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har hatt vr6 jeg, var en del utlegg på den, men kan godt være at det var kun min bil som var litt drittsekk mot meg :P Men var en helt topp bil, jeg kjører nå en 01 mod BMW, å savner golfen som bare det, har lyst å kjøpe den tilbake :P Bensinforbruket er alt etter hva du gjør det til selv...Tråkker du gassen i gulvet så bruker den sitt, kjører du fint så er den snill mot deg..:)

 

hvilke utlegg hadde du på din bil da? bruker den ca på normal kjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei var litt forskjelligt som røyk igroen, bare bagateller som LMM, Lambdasonder, noen elektriske feil, men ikke mye igroen når jeg tenker meg om.. Min låg på 1-1.2 med kjøring her inne..men ga jo alltid mye gass da pga ekstremt rå lyd :)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

kan si deg en ting dette er råe biler, men du må litt penger for å holde de ved like mener jeg da.

 

jeg har hatt en slik bil å det var ikke så mye galt med den på en gang hehe, men det er ganske dyre deler til disse.

 

probleme jeg hadde var slanger og rør til kjøleanlegge som sprakk og lakk, varmergistre tok også kvelden å det er mye jobb å skifte.

 

ellers var det rust i kanalene som måtte fjernes å litt i bakluka.

 

foringer og bærekuler bør også sjekkes da disse kan være morkene og sprø.

gir kassa mi røyk på 175000 vet ikke om dette er noen problem på disse bilene, men var vansklig å finne en brukt så kan jo hende.

 

forbruket variere etter foten din, min kunne jeg kjøre ned i 0.7 på langkjøring og på bane var jeg oppi 2l på blandet kjøring med litt gassiing lå jeg på rundt 1.2 liter men klarte også å kjøre den på 0.9 hvis jeg tok det rolig.

 

du burde sjekke forsikring på denne bilen før du kjøper den. kan være dyr hvis du skal ha kasko.

 

jeg var kjempefornøyd med min, kostet omtrent like mye som det smakte, den har rå lyd og et jevnt drag hele veien.

 

jeg hadde aldrig noen motorrelaterte feil men jeg var nøye med å bytte olje kjøre motoren god å varm før jeg rå kjørte å lot den stå å gå litt før jeg stoppet den.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår