turbo2førr Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Har en 240 med B230ft motor og haltech f3 datasprut. den har fungert feilfritt lenge og vært i daglig bruk. Nå starter den men dør ut bare etter ett minutt ca... Noen som har noen råd?:bok: Har gått over ledninger,skiftet plugger, bensintrykkreg., rengjort fordeler.... Siter Volvo 240 GLE Volvo 240 Turbo sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hadde det vært LH-2.4 så hadde jeg sagt bensinrele, men siden jeg ikke har peiling på halltech, kan jeg bare si at det høres ut som om noe elektrisk komponent som blir for varm... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Kanskje det er en PTC-tempgiver? Så når du får litt varme på motoren, så blir motstanden så høy at du får for mye bensin? Vill gjetting! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2førr Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Takker og bukker så mye for svar!:pray Begynner å lure på om det er haltech'n som ligger og lusker, men jeg har ikke pc for øyblikket så jeg kan logge på å se hva som foregår. (trenger en laptop av gammel årgang hehe).. Siter Volvo 240 GLE Volvo 240 Turbo sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Tipper du får kjøpt seriell til usb adapter på f.eks komplett. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2førr Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Ja det bør jo finnes noe adapter til den typen, er vel bare å leite på nettet(; Men kan bilen oppføre seg slik bare pga dårlig bensin/kondens f.eks? Siter Volvo 240 GLE Volvo 240 Turbo sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Dør den når den står på tomgang, eller uansett turtall? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2førr Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Den dør ut når den står på tomgang, så lenge jeg gir den turtall så dør den ikke.. Siter Volvo 240 GLE Volvo 240 Turbo sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Bestilte nettop denne på jobb. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2førr Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Den er god. (= Da har jeg bestilt den også! takker Siter Volvo 240 GLE Volvo 240 Turbo sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Kan da umulig være noe problem å få lånt seg en pc for å se hva som foregår. Da får du jo konkret info om hvorfor den stopper, istedenfor å drive å gjette. Er sikkert en kammerat som har en gammel laptop liggende, som du kan få låne.. for den saks skyld så har jeg seriel-port på min klass nye compaq.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg