Joshh88 Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 hei:) jeg har akkurat vært på eu godkjenning med bilen min.. den gikk ikke igjennom pga at jeg ikke hadde kjørelys, eller nærlys som det også kalles..det var noe mer og men det er urelevant i denne sammenhengen:P problemet mitt er at jeg er ganske blank på hvordan jeg får kjørelys eller nærlysene mine til å funke, jeg trodde nemlig at det som viste seg å være parklyset var nærlyset.. men det var det altså ikke.. så hvordan får jeg da nærlys eller kjørelys på bilen min????? ps. bilen er en golf II 84 modell, 1.3 forgasser.. :) poweR;) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 ingen som vet noe? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Har du fjernlys? Funker viskerne og viften? vanlig problem med golf at bakstykket tar kvelden, og da har man ikke nærlys, visker, eller no vifte Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 ja har fjernlys.. har prøvd å skifte bryter også men funka heller ikke, da funka plutselig bare ett lys, og det var parklyset på høyre side:P hehe.. ja vifte og viskere funker:) vet du hva det kan være? eller noe jeg kan gjøre? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg regner med at du har sjekket hvor vidt pærene er hele eller ei? Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 har bytta den ene pæra for ikke så lenge siden.. men ikke den andre..:P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hjelp!!:P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Prøv å bytt alle pærene i lysene som ikke funker? Samt mål om det kommer strøm dit om pæreskifte ikke funket. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 oki:) skal prøve det når jeg kommer hjem:) men er det sånn på golf 2 at kjørelysa kommer på når tenningen er på? eller når du starter motoren? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 oki:) skal prøve det når jeg kommer hjem:) men er det sånn på golf 2 at kjørelysa kommer på når tenningen er på? eller når du starter motoren? På biler som ble solgt ny i Norge skal nærlysene komme på når du vrir på tenningen/starter motoren.. Sjekk sikrigene dine når du først er igang.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 På biler som ble solgt ny i Norge skal nærlysene komme på når du vrir på tenningen/starter motoren..Sjekk sikrigene dine når du først er igang.. Nå kom vel dette påbudet først i 1985, og han hadde en 1984 modell, så han må nok gjøre som jeg gjør når jeg kjører min mors 1962 volvo: slå på lyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hehe.. skal sjekke alle sikringer og bytte pærer så fort som mulig:) se om det hjelper:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 da var problemet løst:) fant ut at det manglet to sikringer.. men skjønte ikke hva det sto på beskrivelsen, har litt downs når det kommer til tysk:P men jeg fikk satt inn sikringer der så funka det:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg