Neonz Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Var her en dag ute og kjørte i min volvo 240 gl automat, plutselig sluttet kjørelyset bak og dashbordlyset å virke. Ryggelyset virker fortsatt, siden det er automat skjekket jeg om det kunne vere den knappen som er festet til girstanga og registerer i hva gir den er i men det virker som den fungerer. Lyset ved girstangen som lyser opp tegnene virker eller ikke. Noen som har noe peiling på hva som kan vere feil? Takker på forhånd^^:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Har du sjekket sikringene dine? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Har en knapp på en av de nederste sikringene i sikringsboksen.. Da disse går til baklys, dashbordlys etc.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 sikringene er i orden, finner ikke knappen som du snakker om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Han HOLDER en knapp på de! :P Sjekk lyskoblingene i motorrommet ditt, står på venstre side, helt på forskjermen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hva med dimmern til dashbordlyset? pærene er hele? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Sjekk lysbryteren og det lille blanke releet rett bak bremsepedalen. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg