per123 Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Jeg har litt lyst til å kjøpe meg en Granada, men så lurer jeg på om jeg kan finne ut hvilke Granadaer som er produsert i Tyskland og hvilke som er produsert i England. Har hørt at tyske granadaer er av bedre kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blablablabla Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 For å finne ut hvor bilen er produsert, tror jeg du må se litt på chassisnummeret. Den første bokstaven i koden med 6 bokstaver og noen tall, viser produksjonland. Om bilen er produsert i Tyskland vil første bokstaven være G. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per123 Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Okei. Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 den eg hadde var nok superkvalitet ;) kjørte ned fem hjorter på en gang og måtte kun bytte lyktene mine.. herja en del med den bilen men passe på det er olje og bensin på den så starter den som ei klokke ;) ps: alltid ha en boks med startgass når du er ute og kjører! den har hjulpet meg mange ganger! Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per123 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 hehe okei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 "Alle" Mk. II i norge er Tyske, der ser du også at Chassisnr begynner på W for West-Germany. MK. I er det nok samme fenomenet, utenom at chassinr begynner på GAG. Letteste måten å sjekke det på er nok å kikke hvor rattet er. De Engelske har Rattet på H. side som du sikkert vet, tror ikke de laga Venstreratta Granadaer i det hele tatt, men de leverte motorer til tyskland, 3.0 er engelsk, men er en god motor. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg