Gå til innhold

Panserforlenger


jonapett

Anbefalte innlegg

Denne burde kanskje ligge under prosjekt, men jeg legger den ut her siden det er en mondeo..

 

Bygger panserforlenger. Bare lurte på hva folk synes???

 

DSC00175.jpg[/img]

 

DSC00174.jpg[/img]

 

DSC00172.jpg[/img]

 

DSC00171.jpg[/img]

 

Den er selvfølgelig ikke helt ferdig enda men man får i hvertfall sett hvordan det kommer til å bli.

Golf MK3 1.8L 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ser da bra ut dette her. Litt for mye utbygging etter min smak da, men det er nå opp til alle og enhver å bedømme ;) Det påbegynnte arbeidet ser pro ut, keep it up!

- 1993mod Ford Fiesta RS1800

- 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i)

- 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel ikke være problem å få godkjent, det er jo ikke mer over nærlysene enn med lyktelist. Men langlyset er jo litt tildekket, men trur ikke det har så mye å si på lysbildet. Å det er jo det som er argumentet på kontrollen... Panseråpneren kan du jo f.eks legge en wier til,som kommer ned bak panseret (men seff ikke så langt ned at den er synlig da :p)

Thomas ST200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panserfolengeren er ferdig nå og jeg har fått tilbake bilen min. endelig.. Panseråpneren trengte jeg ikke å gjøre noe med.. :) Fordi det bare er hønsenetting som grill.. Men jeg skal bygge en annen grill som må modifiseres litt for å komme til panseråpneren.. Så blir det vel noe stylingkit og felger til sommeren. Kan ikke bare ha panserforlengeren.:) Får kanskje morettelykter snart også. Da blir det bra. Er spent på EU-godkjenningen, men alt ordner seg. Håper jeg da. Syntes ikke det var så veldig annerledes lysbilde med det panseret. Nå er jo ikke mondeolyktene de beste fra før heller da men.. Skal legge ut flere bilder når jeg får tid. Men finnes det andre MK1 mondeoer med panserforlenger? :)

Golf MK3 1.8L 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår