renoxxx Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Hei. er det mulig å få galanten sin slik i dag for en vandli person med tilfeldig mye økonomi ?? har ennå ikke funne noe styling kitts eller lignende som samsvarer med dette: Siter MB w202 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holms Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Denne er megaheftig, men vil tro masse her er selvgjort! finnes mye styling til Galant av denne typen, men er ikke noe spes.fan av det som er på markedet! Da jeg hadde en slik en gikk jeg for litt mere moderat styling. Corner splitters (fra orginalt mitsu tilbehør) Moderat hekkspoiler fra orginalt mitsu tilbehør Baklykter kjøpte jeg fra usa! skulle sette på sideskjørter fra galant sport, men denne ble solgt istedet ?????? Siter Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000 Opel Olympia A 1969 1,1SR Opel Vectra A 1,8 1993 Opel Ascona C 1,6 1987 Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Hei. er det mulig å få galanten sin slik i dag for en vandli person med tilfeldig mye økonomi ?? har ennå ikke funne noe styling kitts eller lignende som samsvarer med dette: Jævli heftig. Kanskje noen her vet ?Mitsubishi Klubben - Hovedside Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg