Gå til innhold

Prosjekt: Min Volvo Amazon 2dr 66mod (Volov Edition)

Ranger emnet


E23Dude

Anbefalte innlegg

hey, tenkte eg kunne vise min Volvo Amazon fram her!

 

er en 1966mod med B20 motor(ettermontert). fikk Bilen av min far i sommer og den har vært i familiens eie siden ca 1991

:sombrero:

min far begynte og resturere den for sin fetter i 1992 der de tok all rusten på den, slipte ned bilen og leverte den inn til Lakkering! men etter endel om og men så ville min far sin Fetter fullføre de siste delene av bilen selv uten min far pga han ville gjøre noe med bilen siden det var hannes

men uten tid så ble det alldrig noe utav og bilen ble lagt på is og stått gjenglemt under en Presening i 1992 fra til Sommern 2007 då min far kjøpte den og ga den til meg :cheers: :cheers: :win

 

kan jo dele noen bilder her med dere

 

 

DSC00150.jpg

 

DSC00149.jpg

 

DSC00148.jpg

 

DSC00147.jpg

 

DSC00146.jpg

 

DSC00145.jpg

 

det som vi går utifra gjenstår for og få den EU godkjent er og fikse noe på forstillingen ( har delene liggende) og sette inn seter å Ruter( som dere sikkert ser)

 

men er det noen her som vet kor de selger pakninger til alle Vinduene og bagasjerommet å motorrommet? spiller ingen rolle om det er svensk eller norsk firma, der det er rimligst går eg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...
neimen der har vi jo stasjonsvogna mi i bakgrunnen og:)eg som kjøpte herregårdsvogna til bror din daniel!!

 

sag amazonen din når eg va og henta den den såg fin ut:)men ser ut som lakken har holdt seg dårlig/dårlig utført arbeid

 

Aha, så det var du som stakk av med Amadoen :P (som vi kalte den for)

 

lakken er drit fin den, bilen har bare ikkje vært vasket på 15år :( men vasket den ene sideskjermen for en stund tilbake og då var det som nytt,

 

men har ikkje fått gjort en dritt med bilen siden eg har vært i en økonomisk krise siden sommern 2007 og har ikkje klart og hat mer en max 3000kr i lommen siden

 

Men no fram til sommern så blir økonomien min litt mer positiv så då skal eg iallefall begynne på den :) kordan går det med Amadoen då? sist eg hørte så hadde det komt en 240 turbo motor oppi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det var du som stakk av med Amadoen :P (som vi kalte den for)

 

lakken er drit fin den, bilen har bare ikkje vært vasket på 15år :( men vasket den ene sideskjermen for en stund tilbake og då var det som nytt,

 

men har ikkje fått gjort en dritt med bilen siden eg har vært i en økonomisk krise siden sommern 2007 og har ikkje klart og hat mer en max 3000kr i lommen siden

 

Men no fram til sommern så blir økonomien min litt mer positiv så då skal eg iallefall begynne på den :) kordan går det med Amadoen då? sist eg hørte så hadde det komt en 240 turbo motor oppi :D

 

polere den og gi den litt omsorg så blir nok bilen fin:)

 

går bra med den:P veldig seint men det går no vertfall framover..motoren har ikkje komt i enda men det blir nok 2,3 turbo ja:D

 

sjå litt meir bilder her:)må vise det til brodern og, han savner vel bilen':P

 

http://forum.vccn.no/showthread.php?t=506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår