volvoturbo! Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei,jeg ska dreie meg foringer i industrinylon, hvertfall til bærebruene bak,4stk,og panhardstaget,2stk .hadde tenkt å dreie en foring i 2 deler, men får å slippe å ned med akselen for å ta mål, så kanskje noen kan si hva måla er til meg?=) håper noen gidder å svare:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Bærerbru bak: Lengde 37mm, 50mm. Indre dim 13mm, utetrykkmåler 48mm. Panhard stag : Høyde 50mm, indre dim 12mm og utetrykkmåler 40mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 hard slik industrinylon eller? holder det strukturn bra? at det ikke blir slakk FORT? Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 si det.. Hehe. la ut en tråd for lenge siden, å da var det industrinylon jeg fikk som svar..men må vel ha hylse sånn som er vanlig i andre foringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Bærerbru bak: Lengde 37mm, 50mm. Indre dim 13mm, utetrykkmåler 48mm. Panhard stag : Høyde 50mm, indre dim 12mm og utetrykkmåler 40mm. utetryktmåler ??hva er det ? Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Du burde å få dreid til momentstaga og, er dem det går hardest utover når du kjører. Du burde dreie foringene så dem blir litt større, også puser du dem ned til dem blir helt perfekte. Nylon er så stift at hvis dem ikke passer perfekt så vil det bli som å kjøre med gåene foringer. Hadde vært tøft hvis du fikk dreid deg det og prøvd, har vudert det selv. Så hvis du prøver det først så kan du si åssen det var, og hvis det funka bra så kanskje jeg gjør det og ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg