MiljO Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Heihei. Har nettopp gått til innkjøp av en Saab 9-3 SE 2.0t.. Så lurer jeg på om jeg har lyst til å kjøpe xenonlook pærer.. Er det mulig å kjøpe både nærlys/fjernlys, parklys og tåkelys med xenonlook? og hvordan er prisene på det? Er det merkbar forskjell på xenonlook og vanlige pærer? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Kvaliteten på slike Xenonlook pærer er noe forskjellig, det bør du være obs på. Noen lyser direkte svært dårlig. Hadde jeg vært deg tror jeg det hadde blitt Osram Silverstar Ultra, de lyser godt og har hvitt lys som gir xenonlook. Utover hva jeg anbefaler slags pærer, så ja du får både nær/fjern,tåke og park som xenonlook. Park med xenonlook må du dog kanskje bestille eller om mulig se etter på slike "bil rekvsita" sjapper da de kanskje ikke har slike der du vil kjøpe resten av pærene. Når det gjelder pris tror jeg de pærene jeg anbefaler ligger på omtrent 280 kroner pr sett, du vil altså i "værste" fall trenge tre slike sett, siden jeg ikke har peil på om det i Saab er en pære for nær og en for fjærn eller felles+park pærer til tja 10 kroner stykket. Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 hvor kjøper man disse osrampærene da? eventuelt om noen vet om en side med et godt utvalg av diverse pærer i forskjellige varianter. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Er en god mulighet for at Hellanor kan ha de pærene, vet dog ikke om det er noe de tar inn som kjede eller noe som var spesielt for butikken her;) Hvis ikke kan du alltid google litt;) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiljO Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 hvordan er for eksempel pærer som dette? : Produkt - H4 Xenonlook - Dybvik Trading a/s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Vil tro de er rimelig gode de pærene der, ihvertfall ut i fra omtalen som selger gir dem. I tillegg sier han jo tross alt at du får 1 måneds reklamasjonsrett, som sikrer deg mot feil. Og norsk kjøpslov gir deg 14 dager angrefrist for nettkjøp. Så slik jeg ser det kan du jo bare prøve dem;) Prisen var jo også svært god i forhold til de jeg foreslo, så det svir ikke like mye om de ikke svarer til forventningene=P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 tror bare de har philipspærer på hellanor, sonax. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinson Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 http://www.nylunds.no/product.php?id=46 Her får du med parkpærer og. Helt kurante pærer, men kommer nok til å gå for xenon. Siter BMW 318i E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hvorfor ikke bare ekte xenon? Det er da ikke så forferdelig dyrt heller.. Kan love deg at du ikke blir å angre et sekund på det :) Har prøvd sånne "xenonlook" pærer før, opptil flere av dem.. Og det resulterer stort sett i at man ser forferdelig lite på våt og mørk asfalt. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg