abcandreas Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Har kjøpt meg phillips LCD, da jeg kobler til HDMI kabel fra kabeltv dekoderen og til tven så får jeg "Video Not Supported" Hva er problemet? Virker i 5 min så kommer denne feilmeldingen:S Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Kan være oppløsningen på dekoderen som er feil. Er dekoderen bruk på en billedrørstv før du kjøpte deg flatskjerm? I såfall så må du forandre oppløsningen på hdmi-utgangen på dekoderen, eventuelt sette denne på auto. Se i bruksanvisningen på dekoderen, så finner du ut hvordan du skal gjøre dette. ps. Du bruker kun HDMI ut av dekoderen vel? Skal du også ta ut et scartsignal til f.eks en hdd-opptaker, så ikke bruk scart 1, men du må bruke scart 2 på dekoderen. Forstod du hva jeg mente? Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 ja, er med! Er oppe å ser etter innstillinger nå! håper det virker :D takk takk Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Fant ikke innstillingene til dette! Instruksjonsboka sier at det går men finner ikke fram til der som boka viser bilde fra :P HJELP =( Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Spørs om det er noe feil med dekoderen da. Prøv å resette dekoderen. Koble kun til tv med hdmi, ikke noe annet. Ta strømmen på dekodere i ca 1 min. Hjelper ikke dette, så prøv med å gå inn på meny'en til dekoderen og resette den derifra. Hjelper ikke noe av dette, så bør du kanskje høre med leverandøren av dekoderen. Du har prøvd begge de to hdmi-inngangen på TV'en? Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg