Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

Ulovlig eller ikke, same shit:p:D

Soting av lykter, sidevinduer front, dioder i park er også ulovlig men det har jeg, så Xenon hadde nøler jeg ikke med:)

 

Uannsett, noen som har lyst til å finne et sett til meg? link etc?:)

 

tomandreee

 

Takker for det:)

 

Kan komme å hente den når du vil hvis du gir meg rette pris;) hehe

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan komme å hente den når du vil hvis du gir meg rette pris;) hehe

 

 

Hehe.Hadde ikke gjort meg noe:) men lommeboka sier nei :P

så får nok klare meg med coupe'n først og fremst =)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan komme å hente den når du vil hvis du gir meg rette pris;) hehe

 

 

Hehe.Hadde ikke gjort meg noe:) men lommeboka sier nei :P

så får nok klare meg med coupe'n først og fremst =)

 

hehe, får vente til sommeren da:) Fårhåpentlighvis blir det nybil til neste vinter..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vvme.com ;)

 

Bestilte derfra en onsdag og hadde settene på fredagen! Til 800kr inkl. toll og frakt for 2 sett.

 

Høres bra ut! Jeg får se meg litt rundt på denne siden så får vi se:) Hadde vært kjempe med mange innledninger og erfaringer!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke helt lovlig nei, men jeg har aldri blitt stoppet selv om jeg bruker xenon i grøftelys på dagtid:) Så det er ikke noe stress..:) Når det gjelder EU-godkjenning, så er det bare å ta ut xenonpæra og sette i halogenpæra til etter kontrollen:) Trenger ikke fjerne ballaster, ledninger osv..;)

 

4200K ser egentlig ut som halogen, har testet dette på den forrige bilen jeg hadde, jeg skifta fort til 6000K:) Dette bruker jeg kun heretter;) Jeg har handla en del xenonkit til venner, familie og bekjente rundt omkring fra et firma i Bergen, så jeg får rimelige kvalitetssett hvis du er interessert..:) 800kr for vanlig, 1000kr for bixenon..:) Digitale ballaster= 1000kr for vanlig, 1200kr for bi..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke helt lovlig nei, men jeg har aldri blitt stoppet selv om jeg bruker xenon i grøftelys på dagtid:) Så det er ikke noe stress..:) Når det gjelder EU-godkjenning, så er det bare å ta ut xenonpæra og sette i halogenpæra til etter kontrollen:) Trenger ikke fjerne ballaster, ledninger osv..;)

 

4200K ser egentlig ut som halogen, har testet dette på den forrige bilen jeg hadde, jeg skifta fort til 6000K:) Dette bruker jeg kun heretter;) Jeg har handla en del xenonkit til venner, familie og bekjente rundt omkring fra et firma i Bergen, så jeg får rimelige kvalitetssett hvis du er interessert..:) 800kr for vanlig, 1000kr for bixenon..:) Digitale ballaster= 1000kr for vanlig, 1200kr for bi..:)

 

Se her ja, nå snakker vi:)!

 

Jeg har ikke peil på hva forskjellen er, har ikke peil på Xenon i det heletatt..:s det eneste jeg vil ha er noe av Kvalitet, og Xenon. hehe, jeg er på jakt etter det blålyset som folk klager på "blender"..:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, nå snakker vi:)!

 

Jeg har ikke peil på hva forskjellen er, har ikke peil på Xenon i det heletatt..:s det eneste jeg vil ha er noe av Kvalitet, og Xenon. hehe, jeg er på jakt etter det blålyset som folk klager på "blender"..:)

 

6000kr er å anbefale, det er det eneste brukbare synes jeg;) Hvis du er interessert i mest mulig lux, bør du gå for 5000K, men skal du ha det tøffe og litt mer "exlusive" looket går du helt klart for 6000K..:) K står for kelvin og er intensitet på lyset (har jeg lest en plass), men det er lettere sagt fargen på lyset:) Alt over 6000K er nok best for showbiler osv..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får også xenon i div. wattstyrker, jeg har vært borti 35W, 50W og 55W..:) Jeg har erfart at det ikke er noe lysforskjell på 35W og 55W, 55W bruker bare lengere tid på å tenne og de er noen hundringser dyrere..:) Jeg tror egentlig at det er laget 55W-kit for å unngå feilkoder på biler med checkcontrol FIS, osv..:) Bruker du 35W bør du ha en motstandskabel da du trolig vil få feilkode på bilen din da xenon kun trekker 35W i stedet for 55W..:) Bilen oppfatter det som feil da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kelvin er greit nok:)

 

Sånn til slutt så skal jeg ha :

 

Xenon kit til spredere 6000k 35W eller 55W?

Jeg har FIS, og må nok ha en motstand ja, men hvis det lønner seg med 35W så kjører jeg for det.. Eller hvor stor prisforskjell er det?

 

Pris?:)

 

Noen som har et bilde btw?:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kelvin er greit nok:)

 

Sånn til slutt så skal jeg ha :

 

Xenon kit til spredere 6000k 35W eller 55W?

Jeg har FIS, og må nok ha en motstand ja, men da kjører jeg heller på med 35W hvis ikke motstanden er noe særlig dyr da.

Pris?:)

 

Noen som har et bilde btw?:)

 

200kr for motstandskabelen:) Bilder av 6000K xenon har jeg bilder av på tråden min..:) Der bilen står på gressplen i Drammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200kr for motstandskabelen:) Bilder av 6000K xenon har jeg bilder av på tråden min..:) Der bilen står på gressplen i Drammen:)

 

Og for Xenon kittet?:)

 

så ikke det litt hvitt ut da?..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår