svenkhas Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Noen som har erfaring med quattroco.com ?? tenkte jeg skulle få hjem S4 Dørlister Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Bilde hadde blitt satt stor pris på ;) Ligger bilder i tråden til bilen min. Har flere bilder på maskina, men sliter med å få lagt de ut, dessverre. Men det ligger i hvertfall et der som er tatt fra siden, som viser hvor langt frem den er montert. Now. Enough OT. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Noen som har erfaring med quattroco.com ??tenkte jeg skulle få hjem S4 Dørlister Hvis du spørr alle så anbefaler jeg deg å starte en egen tråd, men ja jeg har god erfaring med quattroco. Har bestilt speilkapper og speilglass hos dem og leveringstiden er sjapp. Servicen og besvarelser på mail er også på topp. Anbefaler deg å gå for dem samt du ikke finner noen rimeligere på feks ebay.:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fengsel blir vurdert. Haha, du e faen meg ein fining og. Har 6 prikkar nå eg.. Velkommen i gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Ekke det 6 prikker du mister lappen på nå da? Uansett, hvor lenge mister du den når du har nok? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 http://dinside.no/motor/bil/tips/strengere+prikkbelastning+fra+nyttar/art785251.html Haha, lykke te rune! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Tsss... Han forteller at politiet har problemer med å samkjøre prikkene som blir gitt ut, slik at dersom du får én prikk i Nordland og én prikk i Vestfold, er det ikke sikkert at begge prikkene blir registrert. Fikk 2 prikker i Hedmark på vei til Våler :D Men skal de ha lappen min, får de komme å hente den. BACK ON TOPIC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Jiiiz, daså.. Ja, no more OT :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Noen som har erfaring med quattroco.com ??tenkte jeg skulle få hjem S4 Dørlister (Sorry Jean, blir mer offtopic men bare for å svare:) Gå til din lokale vw/audi forhandler og bestill dem imorra så har du dem senest fredag. ;) Tviler på Quatroco skaffer noe særlig billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 (Sorry Jean, blir mer offtopic men bare for å svare:) Gå til din lokale vw/audi forhandler og bestill dem imorra så har du dem senest fredag. ;) Tviler på Quatroco skaffer noe særlig billigere. I følge AudiA4TQ_2003 så betalte han 3394 hos møller, quattroco skal ha 2800 ;)så det er litt å spare Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Ikke ødelegg tråden til Jean nå... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkhas Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Ikke ødelegg tråden til Jean nå... Du har helt rett beklager Siter Skal du være først i flokken står der AUDI på blokken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hehe chill folx:P e bare en tråd d e snakk om:P ingen så har daua Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 I almost did;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Lite som skjer her fortiden .. Jeg har nå tatt noen vinterbilder av bilen, men de er ikke lagt ut på PC enda. Meen de kommer!:) Ellers så har Xenon i spredere blitt utsatt til etter vinteren pga penge mangel og kulde. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg