tuder Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Vært å kikka litt på en -00 S3 som står hos en forhandler her, og lurer på et par ting. Hvordan er bensinforbruket på disse bilene, blanda og langkjøring? Er det Xenon på alle S3? Var en liten rustboble i nedre kant på ene døra, er det bare å kontakte forhanlder så fikser de dette, har hørt det er en gjenganger. Takker for svar Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Ingen? Siter -03 320d Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Langkjøring har jeg hatt min ned i 0.6. Alt kommer ann på høyrefoten, en kamerat av meg ligger vel på under literen på blanda kjøring.... :driving Xenon er det på alle ja... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hein79 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 1.2 i byen, 0.8 på lang kjøring. Siter 2001 S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 chippe den, kan redusere bensinforbruket.:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 chippe den, kan redusere bensinforbruket.:) Min s3 økte i bensinforbruk etter chip. Men chippet den jo heller ikke for å spare bensin. Man kjøper ikke en s3 om man skal spare bensin =P Min brukte ca 1,3 på by og ca 1 på lang, med vanlig kjøring da man har en sprek bil. Hadde en 99 a3, med sånn rust boble nede ved døra. De dekte ikke denne selv om det var innenfor garanti tiden.. - Henrik Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg