fiat råner Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 resultat etter en liten halvtime men litt hard kjøring...... hehe ente da med at jerbeine blei bøyd ut av "sporet" Lei sak! PS. ingen som har et fjerbein til overs? Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 la meg kjøpe svart listene fram værtfall da :( Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 de listene er bare lakkert mener jeg å huske... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 de listene er bare lakkert mener jeg å huske... ser mere ut som original sorte lister etter mine øyne.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 har svarte lister til 245 jeg men på høyre dør bak og baksjerm er di ødelagt etter stor kose kontakt med ett tre:P og på andre sida bak har den blitt litt brun men mulig det går ann og vaske bort . har forøvrig vert i kontakt med ett tre den og :P Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 sidelistene er orginale svarte, men de fremme er lakert Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 har dere fått ordnet fjærbenet...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 sidelistene er orginale svarte, men de fremme er lakert ser ikke akkurat slik ut for min del.. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 har dere fått ordnet fjærbenet...? mulig, er ikke sikker på hva vasengen har fixa. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 ser ikke akkurat slik ut for min del.. jeg snakker om de som sitter langs siden. altså fremmskjermen, fammdøre, bakdøra og bakskjermen! å de er orginale svarte lister! Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 ok jeg har et komplett ute i snøhaugen også hvis det trengs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 ok jeg har et komplett ute i snøhaugen også hvis det trengs. det funker sikkert fint det. må ha noe uansett. hehe Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 dessuten har vi et komplett sett svarte lister fra den grå 245an og.. alle maser om svarte lister, men alle jordebilene våre har hatt svarte... Bare å kjøpe, så sant prisen mattcher jobben å ta dem av... Ny nedre del av fjørbeinet er hentet men ikke betalt hos amazonemil.. dessverre fant vi ingen demper, da jeg hadde ambisjoner om å bytte til en med litt mere futt i, fordi bilen krenger så jævli at rallypiggen spiser opp innerskjermen... Med kraftig understyring som resultat-... "edit": har du et bilde av den grå haugerud? Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Noen som vil se riktig behandling av riskoker forresten? fant et gammalt bilde inne på datan her.. denne blei taua i kjetting baklengs bak 245 med rallypigg da den ikke gikk lenger... De corollan hadde aldri liggi så brett før stakar.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg