dj_vsync Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 God dag folkens! Jeg tenkte å invistere i ny bil. Tanken falt da på Hyundai Coupe. Har ikke råd til en ny en, men tenkte meg en rundt 100000. Har sett en strøken 2001 mod, 1.6 liter, litt senkent og stylet. Bilen har gått 105000 og har serviehefte pluss storservice på 90 og 105 tusen. Den koster 99 tusen. Er den verdt pengene? Hørte at den var altfor dyr i pris i forhold til hva du får igjen. Hvordan er genrelt Coupe bilen? Er dette noe å invistere i eller burde jeg satse på et annet merke? et som ligger litt bedre i pris etc. Mvh Even Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Huyndai er en bil som alt for få satser på! De er stabile, trygge og økonomiske å eie! Jeg ville seriøst vurdert denne bilen sterkt! Tvi tvi! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stålmannen Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Jeg har en meget pen svart 1997 mod til salgs FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hyundai Coupè er virkelig en bil og satse på. Tøft utseene, billig i drift, billig generelt, helt greie motorer med tanke på at bilen er så lett. Stålmannen sin var ganske så strøken! Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Har desverre bestemt meg for å selge min også. Her er den: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 må desverre gjøre det samme som Tuscani pga barnevogn om et par små mnd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg