Tombra Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Sitter å tenker litt på feriealternativer her... Med en sydentur nå i vinterkulda, og en norgesferie i sommmer blir hvertfall jeg fornøyd. Tanken var da å gå sammen en kompisgjeng, leie en bobil og dure rundt i Fedrelandet og holde igjen ferietrafikken ;) Noen som har gjort noe lignende? Burde være genialt da, kjøre nordover feks, stoppe i en by/tettsted, teste ut den lokale øl'en og bare sjangle tilbake til køya inne i bilen. :pimp Mye styr å leie bobil? holder det med B lappen, eller er man oppe i C? Finnes jo biler bygget på Transitchassi bla a, burde holde med B da? *søke på utleiefirma* Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 vi leide av en på Melhus mener jeg.. holder vel til på Essostasjonen, og vi betalte 4-5 lapper for en uke :) Rally Finland med bobil hvert år :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Holder med B i 99% av tilfelle trur jeg. Hvis du ikke skal ha en dakar-rigget 8x8 MAN da selvfølgelig... :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg