Gå til innhold

Prisforslag

Ranger emnet


Robin_volvo

Anbefalte innlegg

Lurte litt på hvor mye jeg kan forlange for min Volvo 940GL 2.3.

 

Specs: 2.3l, rullet 326000,sentrallås, hengerfeste, brukbare felger, men bare et sett, noe annlegg følger med, ikke stort, men brukbart. Dette er altså en 1991mod.

Den er burgunderrød, grått interiør,hvite blinklys hele veien rundt og ellers veldig godt holdt. lakkskade på høgre siden av bilen etter et ublidt møte med autovernet, men ikke noe store greier. ellers litt rust på bagasjelokk. Utenom dette er d en godt vedlikeholdt bil...

 

på forhånd takk til alle svar.

Volvo for life=) We ride together, We die together;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en bil som ligner dine specs;

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

 

Siden du har en skade vil jeg tro at det trekker noe ned, men bilen din har sikkert noe positivt og.

 

Vanskelig å si da det er et kjøpers marked.

 

Den bilen der har vært til salgs utrolig lenge, så kanskje lurt å sette prisen noe lavere..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der har vært til salgs utrolig lenge, så kanskje lurt å sette prisen noe lavere..

 

ettersom det ikke haster med å selge bilen, er d en dum idè å sette prisen til 35k hvis jeg prøver å fikse skaden? følger jo også med litt stereo, og det er orginal hekkspoiler på den...

Volvo for life=) We ride together, We die together;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettersom det ikke haster med å selge bilen, er d en dum idè å sette prisen til 35k hvis jeg prøver å fikse skaden? følger jo også med litt stereo, og det er orginal hekkspoiler på den...

 

Det jeg mente med at den har stått ute lenge er at den snart har ettårsjubileum på autodb :P Kjenner fyrn, og det er dyrt for den bilen det er linka til, hekkspoiler eller ei, den har gått kjempelangt og har ikke turbo..

Stereo er jo selvfølgelig en fordel, men kommer an på hva som er med og ikke

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår