Gå til innhold

tips til lakkfarge trengs!

Ranger emnet


chevy8

Anbefalte innlegg

skal lakkere bilen snart, og sliter med å finne riktig lakk!

 

har gått med tankene om tett svart farge med tonnevis av klarlakk over, men nå tror eg eg vil heller ha bilen matt, da eg elsker det råe og enkle stuket bilen får da, bilen var halvblank før, og kunne godt tenkt meg å ha den slik, eller litt mattere nå noen som har tips til hvilken lakk eg bør kjøpe? og lakkode, trengs det matt klarlakk i tilleg?

 

her er hvordan bilen såg ut før karosseriarbeidet ble påbegynnt

 

i134396756_91345_2.jpg

i19891299_79008_2.jpg

 

chevy8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...når du skriver DET GJØR DET IKKE mener du er IKKE trenger slik matt klarlakk da? joa bilen er tøff den, men ikke spesielt pen og se på nå når den ikke er EN farge...hehe den trenger sårt lakk! :D

 

eh nei jeg mener at uansett hvilken farge du velger så er det en slem, SLEM!!! bil:pray Den hadde vært tøff i jotaplast,solbrent rød eller mercedes sølv! Det spiller ingen rolle... Rullen i benga lack! Eller hammer lack!! da holder den i en evighet :D

 

:offtopic bullshit stfu jjajajaja... Sorry!

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne egentlig tenkt å han den slik den var før, men det tror eg dessverre var noe benga greier...og det skal vi ikke ha på...

hehe...hadde ikke slipt på karosseriet hadde eg ikke vert skeptisk til det som så ut til å være litt "jalla" løsninger og sånnt...så fikk det jo bekrefta da den ble slipt ren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår