EliteCorrado Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Her var det ikke mange eiere gitt! Jaja, vurderer å fikse opp en blaser S10 Disse er ikke så altfor dyre i innkjøp, og forhåpentligvis ikke altfor dyre å reparere. Hvordan er prisen på deler? vanskelig å skaffe? Greie motorer på disse? Innsprut eller forgasser på disse? Dyr i forbruk? Verdi? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dafunk Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Hei Har selv en s10 blazer 1985 2.8 v6. Jeg fikk min til en veldig god pris. Med bare noen sjønnhets feiler og jeg måtte ta full overhalling av vakuum systemet. Deler som jeg kjøpte hos en Chevrolet forhandler synes jeg hadde en veldig god pris. Billige deler. Og jeg fikk di utrolig fort. Motoren har jeg ikke merket noen problemer med. Men 2.8 bruker like mye saft som 4.3. Så jeg vil ambefale å kjøpe 4.3L. Du får litt mer trøkk for saften du bruker. Min ligger på litt over 1 liter mila på blandet kjøring. På nye modeller er det insprut. Di eldre har forgasser. På veldig gammle modeller av blazeren er det japanske motorer. Det er noe drit. Pass på å få "American Power" motor ^^ Siter 1985 Chevrolet Blazer S10 2.8 1986 Toyota Corolla AE86 1.6 1988 Subaru Justy 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loroff Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 jeg og kameraten min har hver våres k5 vi driver å fikser opp.. min er en 78 modell med 350 bensin og den andre er en 82modell med 6.2d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janzen Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Eg har en blazer 4.3 88 modell, med mye extrautstyr som 7"skjerm, datamaskin, stort annlegg wlan, gps, fjernstart osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg