ailenrock Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Kjøper meg sannsynligvis nybil til uka nå, og har googla litt på delene jeg vil ha.. Men det er ikke mange som selger dette lengre, noen med tips?? Vil helst ikke kjøpe fra utlandet.. Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 ASA AR1 : er det så vanskelig å få tak i lenger da? Mulig jeg skal selge mine men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 ASA AR-1 selger shariff mener jeg. Megahjul i Tromsø har også tatt inn ASA felger, så du kan jo sjekke opp med megahjul.no på landsbasis. R32 styling selger de fleste store sjappene på styling her i norge. streetdesign, norskbildelsenter. Så kan du jo kjøpe org R32 fangere hos din lokale vw forhandler hvis du vil legge litt mer penger i det, få en perfekt passform og en bra plast kvalitet som tåler mer. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg