whiplazh Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 jepp jeppIkke fått den enda da men blir snart:-) Okei, tenker du sitter å kniser som en drittunge når du setter deg i bilen og gir på første gangen. :) Deilig og god følelse det! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 WhiPlasH, er det du som kjenner Jonas? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 WhiPlasH, er det du som kjenner Jonas? Stemmer det! ;) Sendte han deg melding igår eller noe sånt? Snakket om bilen din før vi gitt! ;) Pen. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Fikk sms fra Jonas ja. Er rimelig fornøyd med Corradon nå, men bedre blir det.... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hehe, ja han skryter av bilen din! ;) Følger med på tråden din! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Er nok mye å hente ut av en G60, men få en chip til da. Min har 192hk, chip og porta lader. Har en haug med detaljer, men vet ikke om disse henger på greip når det gjelder PoloClassic sine erfaringer (no offense Frode) Han kan best, jeg tror bare på det jeg ser. Skulle gjerne ha prøvd en VR6 corrado, men tror nok jeg hadde trivdes best med G60. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus9 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 jeg kjøpte meg vr6 på lørdag men kan ikke gi deg noen råd når jeg ikke har fått prøvd den pga gåen topp pakning:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 grattis med bil pondus9! Blir det å fikse den før våren? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Blir nok G60 ja, heller mot en Corrado G60! :) Grattis med VR6 pondus9, lykke til med skiftinga! ;) Nå er det natta for min del, forbanna særemne drit. Står opp om 2 timer, hurra. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus9 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 takk takk skal begynne sånn smått til uka nå, håper den er oppe å går om en 2-3måneder, er en del småtteri som må fikses:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 jeg kjøpte meg vr6 på lørdag men kan ikke gi deg noen råd når jeg ikke har fått prøvd den pga gåen topp pakning:( Grattis! Var det en som lå på Autodb ei stund? Mørke blå? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus9 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 takk. ja den lå ute på autodb ja, men den er svart. byttet den i en bmw, tiden vil vise om det var lurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg