Taviren Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Kan da ikke være nødvendig med NAF test da bilen er gått 85000 bare.. Den er jo så og si ny nesten.. Bare vært nødt til å skifte bremser.. Ellers er den helt nydelig! Vil det faktisk hjelpe folk med en 1000 lapp ekstra for en NAf test? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Kan da ikke være nødvendig med NAF test da bilen er gått 85000 bare.. Den er jo så og si ny nesten.. Bare vært nødt til å skifte bremser.. Ellers er den helt nydelig! Vil det faktisk hjelpe folk med en 1000 lapp ekstra for en NAf test? Sett sånt rent hypotetisk at jeg en vakker dag skulle finne ut at 185tusen var en fornuftig sum penger å bruke på en bil (ikke at jeg prøver å antyde at bilen din er for dyrt priset, noe jeg ikke har snøring på), så ville jeg helst sett en NAF test som kunne bekreftet at bilen var 100%. Dette gjør det også mer atraktivt for folk som bor litt lengre unna å se på bilen. Siden man helst vil unngå en bomtur, bare for å se på bilen, og oppdage at den ikke tilsvarer forventningene. Og 1000-lappen en NAF-test koster er nok billigere enn å senke prisen på bilen :D Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Jepp, skjønner tegninga. Har oppdatert annonsen.. Nå ser det bedre ut iallefall. Hva sier dere?!? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12169618 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jepp, skjønner tegninga. Har oppdatert annonsen.. Nå ser det bedre ut iallefall. Hva sier dere?!? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12169618 Syns den ser bra ut:) Annonsen viser det vesentlige, og dem som er interessert i slik bil ringer for mer info.. Ps: Du må nesten sende en pm til Slitenvolvo og fortelle ham hvordan du fikk dagslys på denne tiden av året. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Kan jeg spørre hvor mye bilen din bruker på by, blandet og langkjøring? :) Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 ved fin bruk av høyrefot (lavt giret femtegir!) 0.7 på landevei. Med litt forbikjøring og bruk av motor 0.85-0.9 (det jeg ligger på ca). I byen bruker den mellom 1.0 og 1.15 ca... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Syns den ser bra ut:)Annonsen viser det vesentlige, og dem som er interessert i slik bil ringer for mer info.. Ps: Du må nesten sende en pm til Slitenvolvo og fortelle ham hvordan du fikk dagslys på denne tiden av året. Ja, men da lar jeg den forbli sånn. Har ikke tatt så mange bilder før. Var kanskje på tide det da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 og da er bilen endelig solgt.. For fire uker siden! .P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 og da er bilen endelig solgt.. For fire uker siden! .P Grattis da:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg