Taviren Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Ok, nå er jeg litt mer på spor. Takk for hjelpen! Ekke så flink med detta salgsgreiene. Så greit å få det fra andres synsvinkel. Men er enig i det som blir sagt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Så lyser det ungdomskjørt av teksten:"Selges pga overgang til amcar prosjekt" Er det en nødvendig frase å ha med? kjøpere bryr seg jo ikke om hvorfor du skal selge. Enig med det meste av det du sier, men jo mange bryr seg om hvorfor man selger. Har man gått lei av at den ikke starter om morgenen? Er det kanskje mange problemer og selger har gitt opp bilen? Ellers foretrekker jeg en annonse med passe mye skrift enn en som det kun står "bil selges, noen feil, ring x".. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hahahahahaaaa får vente til våren da Er lys mellom 1000 og 1400 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Vet ikke om det selger biler, men jeg liker å se en prisantydning i bilannonser. Hvis det er noen skader på bilen så er det også fint med bilder av disse. Ellers så er bilder av bilen en god ting. Så kan kjøper gjøre en informert avgjørelse om å kjøpe bilen, før vedkommende drar for å se på den. EDIT: så ikke at det stod pris i annonsen :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Og hvordan har du tenkt å gjøre det? :D Du bor kanskje i en tunnel, men resten av oss har tilgang til noe som kalles solen. På denne tiden av året er den dessverre tidvis fraværende, men midt på dagen er det sol de aller fleste steder. :P Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Du bor kanskje i en tunnel, men resten av oss har tilgang til noe som kalles solen.På denne tiden av året er den dessverre tidvis fraværende, men midt på dagen er det sol de aller fleste steder. :P Ikke i Tromsø. I beste tilfelle har du en halvtime med skumring mellom klokken 11:45 og 12:15. Og dette er ikke hets, kommer fra tromsø selv. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 interiørbilder er alltid en vinner :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Ikke i Tromsø. I beste tilfelle har du en halvtime med skumring mellom klokken 11:45 og 12:15. Og dette er ikke hets, kommer fra tromsø selv. Skjønte det da;) Men, poenget mitt er at en skal ha et fantastisk kamera og gode ferdigheter for å få til et bra bilde ute når det er mørkt, ivertfall et som skal selge bilen:) Finnes det vaskehaller i Tromsø?:p Interiørbilder er et must ja. Generellt så er mange bilder bra, jeg vet av erfaring at jeg som regel tar meg tid til å se gjennom en annonse hvis bildene er mange og bra.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Ikke i Tromsø. I beste tilfelle har du en halvtime med skumring mellom klokken 11:45 og 12:15. Og dette er ikke hets, kommer fra tromsø selv. Hålj snavla på dæ.. Du har jo faen ikje aning! Det e lyst her (ikkje sol) fra klokka 10 ca, til klokka 2 på ettermiddagen.. Kanskje vess du bodde på Vannøya eller nokka va det skumring i en halvtime, men aldri i Tromsø by. Her e det minimum lyst 2t i døgne i mørketia. Det burde du vite! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Men lite med bilder. Har ikke kamera nå. Gammel pcen crasha i høst. Derfor jeg ikke har tilgang til noen av bildene jeg hadde før jeg har fått dratt dem ut av harddisken (laptop).. Og så står bilen i garasjen nypolert uten skilt. (lapplaus) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Et annet tips er å legge bilen på finn.no. Koster penger, men mange fler som får sett bilen :) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Når jeg solgte en bil i fjor høst/vinter hadde jeg først en annonse ute på autodb i 2 uker uten noen seriøse kjøpere. La den ut på finn.no med samme tekst,bilder og pris, den ble solgt etter 3 dager på finn.no. Er mye mer seriøst og enklere å finne frem på finn.no Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 En NAF-test er kanskje ikke så dumt det heller. At bilen glir gjennom EU-kontrollen glatt er ikke akkurat noe kvalitetsstempel. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 finn er et must Jeg tar så og si ingen på AutoDB seriøst, forbinder det med giddalasuse folk som ikke gidder å bruke 50kr på å få solgt bilen sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 God utfyllende annonse, gode biler, gjerne tilstandsrapport på bilen og fiks alle bulker og andre mangler før salg, ikke prøv og selge med... OG: lav pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg