Mondeo Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Ikke helt rallybil men liker og tro det :PDen hvite imprezaen helt nederst her Motorsport 4 sale - mer rally t folket ... Tror mye rart du TAB:hellothere: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubaruNorway Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 jaja :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyHenrik Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 joda bilen er reparert å lakkert igjen den, vi var med i romjulsrally i 2007 å så at vi kunne henge med, med vi sliter som sagt med toppfart, å vi fikk kun opp 135, men etter bytte av rotor så fikk vi 150, men enda langt igjen! verste er å skaffe seg penger nok til å kjøre mange løp, da vi ikke har noen sponsorpenger å kjøre med! vilket startnummer hade ni? Jag stod på ss1 (bägge gångerna) och filmade! ;) 11,1km in (ungefär vid hårnål vänster nerför) Mvh Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ikke helt rallybil men liker og tro det :PDen hvite imprezaen helt nederst her Motorsport 4 sale - mer rally t folket ... uten turbo? Er ikke dette RB22(?) sak? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Er en 2,5 RS uten turbo. Amerikansk utgave. Får svare jeg, for eieren er vel i Numedal og filmer rally Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Motoren er ganske så opptimal, og er bygget av Alf (affen) Eng.Har ingen ting å klage på i motor rommet, bortsett fra no ledningsnett som skal skiftes osv. Bilen er ganske så konkuranse dyktig i sin klasse. Nå står det bare på føreren. En kompis som har kjørt mange år i Volvo fikk prøve den med meg som co driver. Da fant jeg ut hva den var god for på skogen. Jeg har jo tross alt bare kjørt 6 løp, og ble C fører nå på Romjulsrally. ja kan gå god for den bilen. vært kartleser og kjørt den bilen i endel løp. tilogmed vært med å bygge den opp. kjørt inn til endel bra plasseringer både i inn og utland med den gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holms Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 vilket startnummer hade ni? Jag stod på ss1 (bägge gångerna) och filmade! ;) 11,1km in (ungefär vid hårnål vänster nerför) Mvh Henrik Vi hadde startnr 59, hadde vært helt knall å sett video fra kjøringa vår, så om du har filma oss hadde det vært fint! kjørte ganske seint på ss1, da kartlesern (meg) kom ut av notene + feil rotor, men ss4 total vant vi, men har desverre fått 1 minutt feil tid på papiret :( Her er fra SS3 mener jeg! Siter Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000 Opel Olympia A 1969 1,1SR Opel Vectra A 1,8 1993 Opel Ascona C 1,6 1987 Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Fin den Volvoen der Holms. Ingen andre som har rallybil her a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holms Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Denne er nå forøvrig til salgs nå! vi har ikke tid å kjøre noe særlig, å da er det like greit å selge den! synd men sånn er det bare! Siter Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000 Opel Olympia A 1969 1,1SR Opel Vectra A 1,8 1993 Opel Ascona C 1,6 1987 Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg