renoxxx Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Hei folkens. jeg skal ha meg volvo r felg, men vil helst kjøpe brukt siden d koster gris (man får egentlig d man betaler for da men, men) noen som vet om billige, noen som selger brukte, eller noen som vet om en plass dei selger r felg kopier. Påfrhand. takk Siter MB w202 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Aluminiumfälgar - Välj aluminiumfälgar. aluminiumfälgar, aluminiumfälg, alufälg, fälg, bultcirkel, ace, aez, antera, asa, momo, tsw, lättmetallfälg Her finner du de. Men de sender ikke til Norge vel og merke. Må hente de i Sverige slik jeg har skjønt det. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleIdole Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 ser faktisk etter det samme.. :) Må vel være noen i Norge som selger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittgolf Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 bcb selger hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Koster bare et par tusen hos Volvo i sverige for en R-felg. Husk at metallet i de originale er mye bedre. Kopiene tåler langt mindre Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirs Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Sharp skrev: Koster bare et par tusen hos Volvo i sverige for en R-felg. Husk at metallet i de originale er mye bedre. Kopiene tåler langt mindre Har du en meir nøyaktig pris evt ein link til de originale felgane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheezy321 Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Var inne å hørte på Volvo Bilforum Sør. De skulle ha mellom 20-25000,- med noen rimelige dekk 18" 108 boltsirkel. Men disse er originale. ikke look a like som de selger på bcb.. Men vil jo anbefale noen billigere felger... eller de R Look felgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg