Gå til innhold

Xeon

Ranger emnet


*Volvo*Er Maskin deT

Anbefalte innlegg

Kan du gjenta på norsk?

 

Jeg har også testet H4bixenon i hovedlyktene på min 240, syntes det ble veldig dårlig lys, spesielt langlysene..

Nei, kjøp heller PHILIPS sine BLUEVISION pærer, de lyser bra, og de gir mest "xenon-look" med sine 4000kelvin. Jeg har prøvd flere typer "xenon-look" pærer, men PHILIPS er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare gode erfaringer med xenon. Lyser uten tvil overlegent bra i forhold til halogen.

Men det er jo som bil. Finnes kinaprodukter over allt.

Kan ikke sammenlikne en Svensk bil mot en kinesisk bil.

Så de billigste kina kittene kan ikke sammenliknes med tyske Hella kitt som jeg har i min.

Jeg har 4300K i nærlys med H4low og 6000K i fjernlysene H1. Blir som dagen både på nær og fjern.

 

Hvordan H4 dual derimot fungerer i praksis vet jeg ikke.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare gode erfaringer med xenon.

Jeg har 4300K i nærlys med H4low og 6000K i fjernlysene H1. Blir som dagen både på nær og fjern.

 

Hvordan H4 dual derimot fungerer i praksis vet jeg ikke.

 

Det er nettopp dette jeg er inne på i tidligere innlegg også.

Du har jo ikke vanlig 240 front, men USA fronten og har separate lykter så du kan få en slik god løsning som du har.

På 240 med vanlige stor lykter derimot går ikke dette for man må ha biXenon i en og samme lykt med fjern og nærlys noe som funker dårlig. Som sagt virka settet mitt bra på andre biler, men ikke på volvo 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår