Gå til innhold

mitt gti prosjekt

Ranger emnet


jonasn89

Anbefalte innlegg

har begynt på eit "lite prosjekt" held på og skal bygge en jetta 2 om til gti 16 ventilert 1,8..skal også lakerast men har ikkje heilt bestemt meg for ka farge eg skal ha..har fått på linselykter fra in.pro og litt små dill..som recaro seter,momo ratt og litt småtteri til interiør..men har også planer om og sette på litt styling..noken ider som kan jerast annaleist?tar gjerne i mot gode råd og tips:)?

 

Får ikkje til og legge inn bilder..noken som veit korsen en får de til?

Volvo S60 B5204t5 240hk 02 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har 60 senk til den va stilig det..men vart litt for lavt..måtte legge mellom gummiklosser mellom fjørene bak for og ikkje subbe nepå hjulbuane..skal kjøpe justerbart sett no til våren når eg e ferdi og sette ne i gti 16v og får den til og gå..

har lyst på dei felgane eg har i 16" men får ikkje tak i...vw motorsportfelga. ja har vurdert og lakke oppijen i rød..den er samme fargen so den på bilde..torpedo rød.angåande m3 speil so ser det fint ut på bilen men rs fanger blir for "voldsomt" etter min meining..lika godt 90 fangaren eg.men kordan legger en ut bilder?

Volvo S60 B5204t5 240hk 02 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har 60 senk til den va stilig det..men vart litt for lavt..måtte legge mellom gummiklosser mellom fjørene bak for og ikkje subbe nepå hjulbuane..skal kjøpe justerbart sett no til våren når eg e ferdi og sette ne i gti 16v og får den til og gå..

har lyst på dei felgane eg har i 16" men får ikkje tak i...vw motorsportfelga. ja har vurdert og lakke oppijen i rød..den er samme fargen so den på bilde..torpedo rød.angåande m3 speil so ser det fint ut på bilen men rs fanger blir for "voldsomt" etter min meining..lika godt 90 fangaren eg.men kordan legger en ut bilder?

 

8-9x16 med justertbart senkesett er tingen ja. Bra du ikke liker rs fangere, m3 speil synes jeg ogsaa lite om.

 

Ang bilder: Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

har fått bensinpumpa i dag:)og får bensinslanger og tennplugg kabler da...so i morgen skal det gjerest ferdig under bilen og nesten klart for oppstart.skal flytte bilen til en garasje no..fårkje stå på skulen med prosjektet lenger.men snart blir det oppstart håper eg:)så da gjennstår det bare og bygge om til skivebrems bake.noken som har ei bakstilling med skivebrems og caliper 226x20mm?og fremre skiver og caliper 239x20mm?(ventilerte)

Volvo S60 B5204t5 240hk 02 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår